Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

A betegek nagyobb online aktivitást várnak a gyógyszeripari cégektől (En)

Az Accenture nemrégiben megjelent felmérése szerint a páciensek nagyobb online aktivitást, több digitális csatornákon keresztül megvalósított szolgáltatást várnának a gyógyszeripari cégektől. Az egyes termékek értékesítését számos iparágban személyreszabott szolgáltatások támogatják – miért lenne kivétel ezalól a gyógyszeripar?

Az európai online egészségügy hiányosságai (En)

Az európai háziorvosok mintegy 60 százaléka él az online egészségügyi eszközök adta lehetőségekkel, mint például tele-egészségügyi megoldások, vagy páciensek eredményeinek elektronikus tárolása. Az Európai Bizottság kimutatása szerint azonban a digitális megoldások terén jelentős elmaradások figyelhetők meg, a felzárkózásban pedig a gyógyszeripari cégeknek is fontos szerep juthat.

Mit várnak a betegek a mobil egészségügy megoldásaitól? (En, Pdf)

A mobil egészségügyhöz kapcsolódó elvárások igen magasak, de vajon tisztában vannak-e a páciensek a mobil megoldások teljes spektrumával? Az általánosan elfogadott definíció szerint a mobil egészségügy minden olyan egészségügyi tevékenységet, illetve egészséggel kapcsolatos információszolgáltatást magába foglal, amely valamilyen mobil eszközön valósul meg. Ebbe a körbe tartozhat többek között a betegek távolból való monitorozása, videó konferenciák, online konzultációk lebonyolítása, online receptkiállítás, stb.

Digitális csatornák válságos gazdasági helyzetben (En)

Ahogy a személyes orvoslátogatásra épülő gyógyszeripari értékesítés fenntarthatósága egyre inkább megkérdőjeleződik, a gyógyszeripari cégeknek is alkalmazkodniuk kell az új üzleti elvárásokhoz, megoldásokhoz. A digitális csatornák új alternatívát jelentenek a betegek, illetve orvosok elérését, megszólítását illetően is.

Merck – inszomnia vizsgálata Twitter és Facebook adatok alapján (En)

A Merck Orvosi Információs és Innovációs Osztálya számos céggel, szervezettel kötött megállapodást egészségügyi témájú, betegek által megosztott adathalmazok elemzése céljából. A Boston-i Gyermekkorházzal együtt megvalósított projekt során például a Twitter és Facebook felületein megosztott bejegyzések értelmezésével, elemzésével igyekeznek többet megtudni az inszomnia gyakoriságáról, tüneteiről, lehetséges kezelési módjairól.

A gyógyszeripari cégek továbbra sem használják ki a közösségi oldalak lehetőségeit (En)

Habár a közösségi felületek és egészségügyi használatuk is egyre nagyobb népszerűségnek örvend, egy új kutatás szerint a gyógyszeripari cégek még mindig nem használják fel ezeket a megoldásokat a betegek megszólítása, aktív bevonása céljából. Bár a gyógyszeripari közösségi kampányok száma lassan, de növekszik, a klinikai kutatások tervezése és kivitelezése során egyelőre nem bevett a közösségi eszközök alkalmazása.

Mennyire hatékonyak a hordható egészségügyi eszközök? (En)

Akármilyen pontos adatokat gyűjthet egy “okos óra”, akármilyen hasznos lehet egy elégetett kalóriákat és lépéseket számláló karkötő, ha a felhasználók nem hordják ezeket az eszközöket hosszú távon, nem vezethetnek jelentős eredményekhez. Az piacon megjelent viselhető egészségügyi eszközökről eddig sokan úgy nyilatkoztak, miszerint azok kényelmetlenek, túl nagyok, vagy technikailag nem elég fejlettek. Egy új tengerentúli felmérés szerint a felhasználók több mint fele egy idő után felhagy az adott eszköz viselésével.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

szinapszis
H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.