Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
Napjainkban az egészségügyi ellátásban bekövetkezett legjelentősebb változás talán a betegek információszerzési szokásaiban érhető tetten. A Dr. Google-ként is ismert jelenség alapvetően alakította át a betegek és orvosok közötti kapcsolatot. Mára a páciensek 86 százaléka néz utána tüneteinek az interneten, mielőtt időpontot kérne orvosától, a betegek közel 90 százaléka pedig megbízik a közösségi oldalakon megosztott egészségügyi információkban. →
|
|
A gyógyszeripari szektor híresen tradicionális, konzervatív és szigorúan szabályozott iparág. A többcsatornás marketing megoldások széleskörű elterjedése és népszerűsége ellenére a gyógyszeripar nem fordít kellő figyelmet a tartalomszolgáltatással és tartalom marketinggel kapcsolatos feladatokra, amelyek alapvető fontosságúak a sikeres többcsatornás kampányok kivitelezéséhez. Az alábbi cikk a gyógyszeripar és tartalom marketing 6 kapcsolódási pontját járja körül.→
|
|
A közösségi média felületeken megjelent tartalmak hosszú ideje komoly fejtörést okoznak a gyógyszeripari cégeknek, főként a készítmények biztonságával, mellékhatásokkal kapcsolatos bejegyzések miatt. Egy újonnan megjelent szolgáltatás segítségével azonban könnyen nyomon követhetővé válhat a gyógyszeripari cégekkel kapcsolatos közösségi felületeken megjelent tartalmak ellenőrzése. A YourEncore cég megoldása így segítheti a jogi előírások betartását, a közösségi kommunikáció monitorozását. →
|
|
Gyógyszeripari szakértők egybehangzó véleménye alapján a George Institute által kifejlesztett mobil alkalmazás, a FoodSwitch nyerte el a legértékesebb egészségügyi kezdeményezésnek járó díjat a március végén tartott eyeforpharma konferencián. Az app felhasználói gyorsan és egyszerűen juthatnak hozzá különböző ételek, hozzávalók adataihoz, így vásárlás és étkezés során egyszerűbbé válik az egészséges opciók kiválasztása. →
|
|
A Patient Power által nemrégiben végzett kutatás a páciensek online egészségügyi tájékozódását vizsgálta. Az eredmények szerint a megkérdezettek 89.5 százaléka elsősorban azért fordult internetes forrásokhoz, hogy naprakész információt szerezzen kutatásokról, orvosi újdonságokról. A válaszolók 67.2 százaléka szakértői véleményt keresett online, míg 61 százalékuk hozzájuk hasonló betegek tapasztalataira volt kíváncsi. →
|
|
A Mayo Clinic eddig nem publikált kutatása alapján a mobil appok alkalmazása jelentősen csökkentheti a szívbetegek visszaesésének rizikóját, illetve annak esélyét, hogy a pácienseknek sürgősségi ellátásra legyen szüksége. A tanulmány eredményei így számadatokkal támasztják alá a digitális egészségügyi megoldások előnyeit, hasznát. →
|
|
Az orvosokkal folytatott hatékony kommunikáció érdekében a gyógyszeripari cégeknek folyamatosan meg kell újulniuk – ez mind a marketing eszközökre, mind az értékesítés csatornáira igaz. A megfelelő digitális stratégia kialakításához segítségként a Szinapszis az orvosok internetezési és digitális szokásait felmérő tanulmányt állított össze 10 közép- és kelet-európai ország adatai alapján.
→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|