Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
Egy nemrégiben megjelent tanulmány szerint az egészségügyi mobil eszközök és megoldások piaca 2018-ra eléri a 21.5 milliárd dollárt, amely évi szinten mintegy 55 százalékos növekedést jelent. A BCC Research felmérése alapján az európai piac növekedése lesz a leginkább számottevő. A térség 2018-ra Észak-Amerikát is maga mögé utasítja majd. →
|
|
A Lilly egy új online eszközzel igyekszik segíteni a betegeket az egészségügyi technológiák megértésében, használatában, illetve megítélésében. A gyógyszeripari cég eMEET (Medicine Evaluation Educational Training) elnevezésű eszköze egyes gyógyszerkészítmények elfogadtatásának és piacra kerülésének folyamatába avatja be a felhasználókat. →
|
|
A pharmaphorum portál állandó munkatársa, Daniel Ghinn a GSK közösségi média használatával kapcsolatos stratégiáját, illetve a közösségi oldalakon elért sikereinek titkát igyekszik feltárni az alábbi cikkben. Simon Quayle, a GSK kommunikációs igazgatója is megszólal, felidézve a sokszor akadályokkal és kihívásokkal teli utat a közösségi sikerek felé. →
|
|
Ahogy egyre több cég használja ki a digitális és hagyományos marketing eszközök együttes alkalmazásának előnyeit, a tartalom és közösségi felületek közös használata is előtérbe kerül, illetve a marketing kampányok megújulásának eszközévé válik. Ennek felismerése emellett a gyógyszeripari cégek sikerének kulcsa is. →
|
|
Az AstraZeneca a Vodafone telekommunikációs céggel társulva mobil eszközök és alkalmazások sorozatát hozta létre szívproblémákkal küzdő betegek számára. A partnerség keretein belül a cégek mobil- és internet alapú szolgáltatásokat nyújtanak majd, amelyek a páciensek adherenciáját, egészségi állapotának menedzselését hivatottak javítani, segíteni. →
|
|
A közösségi média és orvosok kapcsolatáról sokat olvashattunk a közelmúltban. De mi a helyzet a szakorvosi, szűkebb területekre specializálódott szakértői közösségekkel, ők hogyan használják az egyes közösségi felületeket? A 2012-es év egyik legszélesebb körben készült felmérése szerint például a daganatos betegségek gyógyítására specializálódott szakorvosok egynegyede legalább naponta egyszer fordul közösségi oldalakhoz szakmai információszerzés céljából. →
|
|
Az orvosokkal folytatott hatékony kommunikáció érdekében a gyógyszeripari cégeknek folyamatosan meg kell újulniuk – ez mind a marketing eszközökre, mind az értékesítés csatornáira igaz. A megfelelő digitális stratégia kialakításához segítségként a Szinapszis az orvosok internetezési és digitális szokásait felmérő tanulmányt állított össze 10 közép- és kelet-európai ország adatai alapján.
→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|