Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
Az orvosokkal folytatott hatékony kommunikáció érdekében a gyógyszeripari cégeknek folyamatosan meg kell újulniuk – ez mind a marketing eszközökre, mind az értékesítés csatornáira igaz. A megfelelő digitális stratégia kialakításához segítségként a Szinapszis az orvosok internetezési és digitális szokásait felmérő tanulmányt állított össze 10 közép- és kelet-európai ország adatai alapján. →
|
|
Egy nemrégiben megjelent felmérés alapján az európai internet használók fele néz egészségügyi videókat online. A Manhattan Research ‘Cybercitizen Health Europe 2013’ tanulmánya kiemeli, miszerint a gyógyszeripar számára a videó formátum a betegkommunikáció eddig kihasználatlan területét jelenti. Az eredmények szerint a csontritkulással, allergiával, szorongással, pszoriázissal és magas vérnyomással foglalkozó videók a legnépszerűbbek. →
|
|
A letöltések 65 százalékát csupán 14 fejlesztő cég alkalmazásai generálják a cukorbetegeknek készült appok piacán. A Sanofi-Aventis, Metronic és Medisana kivételével a legsikeresebb cégek kisméretű fejlesztői csapattal dolgoznak. Az alábbi cikkben Ralf-Gordon Jahns járja körül a cégek közötti éles verseny és az alkalmazások folyamatosan változó piacának kérdéskörét. →
|
|
Az egészségügyi szakemberek szokásainak felderítése, megismerése elengedhetetlen a gyógyszeripari marketinggel foglalkozó cégek számára. Ma már közel sem elég a gyógyszerkészítmények legyártása és értékesítése, a piaci sikerekhez és hatékony marketing tevékenységhez mind az orvosok gyógyszer felírással kapcsolatos szokásait, mind a betegek viselkedési mintáit meg kell ismerni. →
|
|
Mára a betegek és egészségügyi szakemberek is egészséggel kapcsolatos alkalmazások tömegéből válogathatnak megelőzés, terápia kiválasztása, illetve egészségmegőrzés céljából. Az appok nagy száma miatt nehéz megtalálni a személyes igényeknek leginkább megfelelő megoldásokat, illetve a megbízható, pontos információt közvetítő alkalmazásokat. Ebben segít az eyeforpharma alábbi cikke. →
|
|
A Twitter 2014 márciusában ünnepli nyolcadik születésnapját. Az első tweet megjelenésekor nem sokan sejtették, hogy a 140 karakterre limitált üzeneteket küldő online felület milyen mértékben formálja majd át az információ átadást és szerzést a mindennapokban. Ennél is kevesebben gondolták, hogy a közösségi felület az egészségügyi kommunikációra is döntően hat majd.→
|
|
A GE Healthcare ingyenes iPad alkalmazása neurológiai betegségekben szenvedő pácienseknek igyekszik segítséget nyújtani az agy stimulációja révén. A MIND (Make an Impact on Neurological Disorders) alkalmazás Alzheimer-kórral, Parkinson-kórral, tremorokkal küzdő, illetve agyi traumát szenvedett pácienseknek szánt, neurológusok által kifejlesztett és támogatott mobil eszköz.
→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|