Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Gyógyszeripari marketing és értékesítés új technológiák segítségével (En)

A hagyományos marketing megoldások sok esetben nem hoznak eredményt a gyógyszeripari értékesítésben, éppen ezért helyettesítésük, folyamatos felülvizsgálatuk elengedhetetlen az üzleti sikerek érdekében. Mára azonban számos olyan új technológia elérhető, amely eredményesen használható a gyógyszeripari marketing területén.

Online kommunikáció – a brandépítés és vásárlói hűség alapvető feltétele (En)

A vásárlók bizalmának elnyerése kifejezetten nehéz feladat gyógyszeripari cégek számára – ez az egyre nagyobb és változatosabb kínálat következtében csak fokozódni látszik. A brandépítést segítő stratégiák felépítése során egyre jelentősebb szerepet játszhatnak a betegek által online felületeken megosztott információk.

Sanofi – új online közösség szülésznők számára (En)

A Sanofi új online platformot hozott létre, amelynek célja, hogy a regisztrált szülésznők az oldal segítségével megosszák egymással tapasztalataikat. A hivatalos orvosi szervek közreműködésével felállított online felület egy globális közösséget hivatott kialakítani a szakmához tartozók körében.

iWatch és a hordható orvosi eszközök növekvő népszerűsége (En)

Az elmúlt évek technológiai előretörése alapvetően befolyásolta a mobil egészségügyi fejlesztések sikerét, az orvosi mobil eszközök népszerűségét. Az asztali számítógéptől laptopon át okostelefonokig és táblagépekig vezető fejlődés eddig elképzelhetetlen gyorsasággal zajlott le. Michael Spitz ehhez kapcsolódóan a viselhető egészségügyi eszközök elterjedését, illetve az “iWatch forradalomként” emlegetett jelenséget vizsgálja.

A betegek és a szakemberek is a Wikipédiához fordulnak először (En)

A Wikipédia hosszú ideje foglalkoztatja a gyógyszeripari marketing területén tevékenykedő szakembereket. Egy nemrégiben megjelent kutatás szerint azonban ennél is több figyelmet érdemes fordítani az online enciklopédiára, ugyanis az oldal nemcsak a betegek, hanem az egészségügyi szakemberek számára is az elsőszámú internetes információforrást jelenti.

Apple – Top 15 egészségügyi és fitnesz alkalmazás (En)

Az Apple webáruházában egy új kategóriát képeznek a cég szerint elengedhetetlen egészségügyi applikációk. A “Healthy Living Essentials” névre keresztelt csoportban 15 mobil alkalmazás található edzés, étkezés és egészségi állapot javulása témakörökben. A különböző applikációkat a MobiHealthNews munkatársai vették sorra.

Eyeforpharma Barcelona 2014 a Szinapszissal (En)

Örömmel tudatjuk, hogy a Szinapszis Cégcsoport az eyeforpharma Barcelona 2014 rendezvény kiemelt stratégiai partnere lett. Az együttműködés eredményeként most lehetőséget biztosítunk Önnek, hogy rendkívül kedvezményes áron látogasson el Európa legrangosabb gyógyszeripari konferenciájára. Amennyiben a regisztráció során a “Szinapszis500” kódot használja, a mindenkori árból 500 EUR kedvezményt biztosítunk.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

szinapszis
H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.