Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
Az orvosok közel 52 százaléka mára nem elérhető hagyományos látogatások során és ehhez hasonló azoknak a száma is, akik nem keresnek fel hivatalos gyógyszeripari weboldalakat. Az egészségügyi szakemberek mintegy negyede a gyógyszeripartól független online forrásokhoz fordul információszerzés céljából. Mindez arra utal, hogy itt az ideje új módszerekkel megszólítani az orvosokat online. →
|
|
A közösségi média eszközökkel élő marketing tevékenység sokszor nem jelent nagy befektetést, éppen ezért sok esetben nem is hozza meg a várt eredményt. Könnyű létrehozni egy közösségi oldalt, illetve profilt, de ugyanilyen könnyű elhanyagolni azt. A közösségi platformok sikeres használatának elengedhetetlen feltétele az értékes tartalom szolgáltatása. →
|
|
A következő hónap folyamán Európa egy lépéssel közelebb kerül majd egy átláthatóbb mobil egészségügyi rendszerhez, hiszen az Európai Bizottság megkezdte hosszú ideje tervezett konzultációját az iparág keretéről, szabályozásáról. A Bizottság külső véleményeket is vár majd olyan témákban, mint az adatvédelem, személyes biztonság, illetve jogi szabályok tisztázása. →
|
|
Sokáig nem érkezett visszajelzés, illetve hivatalos állásfoglalás a gyógyszeripari és egészségügyi kommunikációt szabályozó szervektől a szektor közösségi média használatát illetően. A 2014 januárjában közzétett FDA irányadó dokumentum azonban megtörte a csendet a tengerentúlon. →
|
|
A vevőkkel, illetve bármilyen közönséggel kialakított kapcsolat sikerességét leginkább a bizalom és a közönség igényeinek ismerete határozza meg. Mára az új digitális technológiák lehetővé teszik a gyógyszeripar számára, hogy hatékony kommunikációval közelről is megismerje az orvosok, egészségügyi szakemberek elvárásait. →
|
|
Mostanában sok szó esett a gyógyszeripari termékekkel kapcsolatos, Wikipédián szereplő tartalmakról, a gyógyszeripari cégek hivatalos oldalairól azonban csak kevesen tettek említést. Az alábbi prezentáció célja az 5 legnagyobb gyógyszeripari cég Wikipédia oldalának vizsgálata, kiemelt figyelmet fordítva a szerkesztésre, illetve különböző online statisztikai mutatókra. →
|
|
Örömmel tudatjuk, hogy a Szinapszis Cégcsoport az eyeforpharma Barcelona 2014 rendezvény kiemelt stratégiai partnere lett. Az együttműködés eredményeként most lehetőséget biztosítunk Önnek, hogy rendkívül kedvezményes áron látogasson el Európa legrangosabb gyógyszeripari konferenciájára. Amennyiben a regisztráció során a “Szinapszis500” kódot használja, a mindenkori árból 500 EUR kedvezményt biztosítunk.
→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|