Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
Bármely iparágról is legyen szó, az értékesítés hatékonyságának növelése minden esetben kiemelt cél és a cégek sikerességének elsőszámú jele. Az értékesítési munkatársak eredményeinek maximalizálása azonban sok cégnek problémát okoz, főként a gyógyszeripariban. A különböző digitális technológiák– így az iPad, eDetailing, digitális detailing – bevezetése a vevők elérését, targetálását hivatott segíteni. Éppen ezért fontos, hogy a különböző cégek elsajátítsák az újabb ás újabb kommunikációs csatornák alkalmazását. →
|
|
Számos lehetőség van kreatív, ötletes tartalom létrehozására a gyógyszeripari szektoron belül, mégis sok marketing szakember az egyre szigorodó jogi előírásokra, szabályokra hivatkozva szorítja háttérbe a pontos, informatív, emellett újító vagy formabontó tartalom létrehozásának fontosságát. Érdemes azonban szem előtt tartani, hogy a szigorú jogi környezet és a hosszú elfogadási folyamatok ellenére is fontos a minőségi, megbízható egészségügyi tartalom összeállítása. →
|
|
A Johnson & Johnson tovább bővítette Twitter profiljainak számát és immár a Care4Today digitális szolgáltatásokat biztosító megoldás és a Janssen Healthcare Innovation fejlesztői központ számára is külön Twitter profilt hozott létre. A Care4Today célja – amellett, hogy a Johnson & Johnson mobil egészségügyi vonalának eszköze – a termékközpontú beállítottságtól való fokozatos távolodást is hivatott segíteni. →
|
|
A páciensek bevonását segítő kampányok, illetve eszközök az egészségügy és orvosi technológia területén mára kiemelt szerepet játszanak. Az elmúlt évek során a betegek és orvosi kommunikációt elősegítő csatornák és eszközök jelentős változáson mentek keresztül. Fontos azonban megjegyezni, hogy míg ezek a megoldások nagyban javíthatják a páciensek aktív részvételét a kezelések során, a teljes ellátásnak, illetve kommunikációs folyamatnak csupán egy részét jelentik. →
|
|
A Samsung a Kaliforniai Egyetem támogatásával digitális egészségügyi megoldásokat fejlesztő innovációs központ létrehozásán dolgozik, amelynek elsődleges célja új mobil technológiák kialakítása lesz. A főként prevenciós céllal készülő megoldások szenzoros technikákat, algoritmusokat, illetve különböző digitális egészségügyi eszközöket alkalmaznak majd. →
|
|
Ma már percenként körülbelül 200,000,000 email kerül kiküldésre, a Google mintegy 200,000 keresést fogad, a Facebook felhasználók pedig ugyanennyi idő alatt közel 700,000 különböző tartalmat osztanak meg. Ennek a felgyorsult, aktív online tevékenységnek jelentős része egészséggel kapcsolatos. Az alábbi cikkben Zuzanna Fiminska az átfogó, komplex betegkommunikációs stratégia fontosságát és lehetőségeit járja körül. →
|
|
Örömmel tudatjuk, hogy a Szinapszis Cégcsoport az eyeforpharma Barcelona 2014 rendezvény kiemelt stratégiai partnere lett. Az együttműködés eredményeként most lehetőséget biztosítunk Önnek, hogy rendkívül kedvezményes áron látogasson el Európa legrangosabb gyógyszeripari konferenciájára. Amennyiben a regisztráció során a “Szinapszis500” kódot használja, a mindenkori árból 500 EUR kedvezményt biztosítunk.
→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|