Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
A Brit Szívalapítvány a híres LEGO figurák segítségével hozta létre legújabb, a szakszerű elsősegélynyújtás fontosságára figyelmeztető reklámkampányát. A londoni PHD média ügynökség által kialakított online kampány a kézzel történő újraélesztés népszerűsítését célozta meg. A reklámot eddig több mint 100,000 felhasználó tekintette meg YouTube-on. →
|
|
A GE Healthcare digitális és közösségi média PR menedzsere, Veronica Botet szerint a szakszerű, pontos információ áramlása elengedhetetlen fontosságú a rák ellen folytatott küzdelemben. A cég ezévben a Rákellenes világnapon egy egyórás, élő, mindenki számára nyitott Twitter beszélgetést bonyolított le a Union for International Cancer Control közreműködésével. →
|
|
Nemrégiben megjelent híradások szerint az Apple olyan új technológia kifejlesztésén dolgozik, amely segítségével lehetővé válna a szívinfarktusok előrejelzése. A projektet Tomlinson Holman, a cég hangtechnikai szakértője vezeti. Bár már sok korábbi találgatás csupán fikciónak bizonyult a készülékkel kapcsolatban, az új eszköz állítólag az erekben áramló vér hangját monitorozva ad majd jelzéseket a betegnek. →
|
|
Egy betegközösségek körében végzett felmérés alapján a gyógyszeripari cégek megítélése nem változott 2012-höz képest, illetve romlott 2011-hez képest az elmúlt év folyamán. A PatientView felmérés szerint csupán a válaszadók 35 százaléka nyilatkozott úgy, miszerint a multinacionális gyógyszeripari cégeknek kiváló, vagy jó a megítélése. Ez az arány 41% volt 2011-ben. →
|
|
A gyógyszeripari értékesítés átalakulása hosszú idő óta foglalkoztatja a szektor szakértőit. A globális stratégiák kialakítása során nem csupán az egyre szigorúbb jogi előírásokra kell nagyobb figyelmet fordítani, az értékesítés modelljét egyre erőteljesebben befolyásolják az újabb és újabb digitális trendek és eszközök. →
|
|
Az alábbi infografika az egészségügyi technológiák terén várható 2014-es trendeket sorakoztatja fel. Az előrejelzések szerint a távolságokat áthidaló új megoldások, a tele-egészségügy csak a tengerentúlon mintegy 36 milliárd dollár megtakarítást jelenthet az elkövetkező 5 évben a szív- és krónikus betegségek kezelése során. →
|
|
Az immár hatodik alkalommal megrendezésre kerülő Digital Pharma Europe konferencia a gyógyszeripari digitális marketing innovatív megoldásait sorakoztatja fel több mint 30 szakértő előadó segítségével. Az esettanulmányok, panelek és interaktív foglalkozások során a résztvevők olyan gyógyszeripari cégek képviselőinek beszámolóját hallgathatják meg, mint a Bayer, Bristol-Myers Squibb, Glaxosmithkline, Astrazeneca, Janssen, Sanofi, Pfizer, és még sokan mások. Ezévben a Szinapszis média partnerként vesz részt a rendezvényen, melynek keretében olvasóink a “C430SZ” kóddal most 20 százalékos kedvezménnyel regisztrálhatnak.
→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|