Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

A digitális eszközök iránti vásárlói érdeklődés nagyobb mint valaha (En, Pdf)

Az Accenture 2014-es Digital Consumer Technology Survey felmérés szerint a felhasználók egyre több, különböző típusú digitális eszköz kipróbálására, alkalmazására nyitottak. A kutatásból az is kiderült, miszerint a vásárlók nem a multifunkcionális készülékeket részesítik előnyben, inkább több különálló eszközt vásárolnak.

Miért fordulnak a betegek online információforrásokhoz? (En)

2003-as indulása óta a Holland Tüdőrák Információs Központ (Dutch Lung Cancer Information Center) weboldala egyre több betegnek nyújt szakszerű infomációt. A portál leggyakrabban használt funkciója az “Orvos válaszol” menü. Az alábbi kutatás célja az volt, hogy kiderítse, miért fordulnak a páciensek és ápolóik egyre gyakrabban internetes forrásokhoz, illetve a személyes konzultáció helyett miért részesítik előnyben az online segítségkérést.

Gyógyszeripari marketing kampányok páciensek szereplésével (En)

A gyógyszeripari cégeknek marketing kampányok kivitelezésekor kiemelt figyelmet kell fordítaniuk arra, hogyan vonják be a betegeket promóciós tevékenységükbe. Bár a páciensek saját történetük megosztásával érzelmi alapon szólítják meg a közönséget és más betegeket, szerepeltetésük nem lehet öncélú marketingfogás.

Globális gyógyszeripar – lokális piac (En)

A világháló átláthatatlan mérete és földrajzi kötetlensége kihívást jelenthet olyan gyógyszercégeknek, amelyek online megoldásaikkal lokális piacokat és közönséget igyekeznek célba venni, főként akkor, ha ezen piacokon eltérő nyelven beszélnek. A sokszor központilag irányított gyógyszeripari kommunikáció számos ellentmondó üzenetet, nehezen megvalósítható marketing stratégiát eredményezhet nehézséget okozva ezzel a helyi gyógyszeripari képviselőknek.

A mobil alkalmazások népszerűsítésének 5 módja (En)

Az új technológiák bevezetésénél minden területen ügyelni kell a fokozatosságra, az új eszközök érthető formában való közvetítésére. Nincs ez másképp a gyógyszeriparban, illetve egészségügyben sem. Íme a mobil applikációk bemutatásának, népszerűsítésének öt módja, amelyek segítségével mind az egészségügyi szakemberek, mind a betegek megszólíthatók.

Digitális marketing a gyógyszeriparban – a csatorna vagy a tartalom érdemel nagyobb figyelmet? (En)

A felhasználók minden eddiginél gyorsabban szeretnének hozzájutni az általuk keresett információhoz online, függetlenül attól, éppen hol tartózkodnak. A kérdés azonban továbbra is fennál: a tartalom a legfontosabb összetevője a digitális élménynek, vagy ennél több figyelmet érdemel a többcsatornás megoldások kialakítása annak érdekében, hogy adott információ bármilyen eszközről, csatornáról elérhető legyen?

Digital Pharma Europe konferencia - 2014. március 4-6., Berlin (En)

Az immár hatodik alkalommal megrendezésre kerülő Digital Pharma Europe konferencia a gyógyszeripari digitális marketing innovatív megoldásait sorakoztatja fel több mint 30 szakértő előadó segítségével. Az esettanulmányok, panelek és interaktív foglalkozások során a résztvevők olyan gyógyszeripari cégek képviselőinek beszámolóját hallgathatják meg, mint a Bayer, Bristol-Myers Squibb, Glaxosmithkline, Astrazeneca, Janssen, Sanofi, Pfizer, és még sokan mások. Ezévben a Szinapszis média partnerként vesz részt a rendezvényen, melynek keretében olvasóink a “C430SZ” kóddal most 20 százalékos kedvezménnyel regisztrálhatnak.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

szinapszis
H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.