Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

A keresőoptimalizálás főbb irányai 2014-ben (En)

Online marketing cégek, bloggerek, weboldal fejlesztők számára kikerülhetetlen tevékenység a keresőoptimalizálás a kereső motorok megjelenése óta. Bár a keresőoptimalizálás eszközei, irányvonalai számos változáson mentek keresztül az évek során, főbb irányai a jövőre vonatkozóan nehezen meghatározhatók, a SEO alapvető jelentősége továbbra is megkérdőjelezhetetlen.

A gyógyszeripar és a mobil megoldások növekvő népszerűsége (En)

Az alábbi cikk a 2013-as év legfontosabb eredményeit foglalja össze a gyógyszeripari mobil megoldások terén, illetve kitekint az előttünk álló mozgalmas hónapokra. Bár a szektor szereplői a mobil kommunikáció egyre több előnyét igyekeznek kihasználni, még mindig óvatosak a mobil megoldások alkalmazásakor.

90 millió viselhető orvosi eszköz 2014-ben (En)

Az egészségügyi és fitnesz kategóriákban megjelenő, hordható, szenzoros technológiával kialakított eszközök teszik majd ki a 2014-ben piacra kerülő 90 millió viselhető orvosi megoldások jelentős részét – mutatta ki az ABI research kutatócég nemrégiben készült felmérése. Az eredmények alapján az egészségügyi állapotot és testmozgást monitorozó eszközök rohamos ütemben válnak a mindennapok szerves részévé.

2014 – jelentős növekedés várható a digitális marketing költségvetésekben (En)

Egy tengerentúli kutatás szerint 5-ből 3 cég költ majd többet teljes marketing tevékenységére 2014-ben, amely a gazdasági válság óta a legnagyobb növekedést mutatja. A pozitív trendet elsősorban a digitális csatornákra fordított összegek emelkedése okozza, hiszen a megkérdezett cégek 71 százaléka szán erre a területre többet a 2014-es évben.

Krónikus betegségek monitorozása közösségi média eszközökkel (En)

A krónikus betegségekben szenvedő pácienseknek fontos segítséget jelenthetnek a különböző fórumok, blogok, közösségi oldalak egészségtelen szokásaik megváltoztatásában – mutatott rá egy nemrégiben megjelent kutatás, amely kiemeli az 5 legjelentősebb akadályát is ezen eszközök széles körben való elterjedésének.

A brit háziorvosok és a digitális információszerzés (En)

A 2013-as National Medical Readership Survey (MRS) célja az volt, hogy felmérje a brit háziorvosok nyomtatott és digitális információforrásokkal kapcsolatos szokásait, attitűdjét. Az eredmények szerint a különböző csatornák megítélésében jelentős szerepet játszik a gyorsaság, éppen ezért egyre inkább nő az online források népszerűsége.

Eyeforpharma Barcelona 2014 a Szinapszissal (En)

Örömmel tudatjuk, hogy a Szinapszis Cégcsoport az eyeforpharma Barcelona 2014 rendezvény kiemelt stratégiai partnere lett. Az együttműködés eredményeként most lehetőséget biztosítunk Önnek, hogy rendkívül kedvezményes áron látogasson el Európa legrangosabb gyógyszeripari konferenciájára. Amennyiben a regisztráció során a “Szinapszis500” kódot használja, a mindenkori árból 500 EUR kedvezményt biztosítunk.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

szinapszis
H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.