Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
A szakmai témájú cikkek olvasásához az orvosok 28 százaléka táblagépeket, míg 21 százaléka okostelefont használ – derült ki a Kantar Media nemrégiben megjelent felméréséből. Ezzel szemben sokkal nagyobb azok aránya, akik asztali számítógépen vagy laptopon keresztül (74%), illetve nyomtatott formában (55%) érik el ezeket a szakmai forrásokat. →
|
|
A PMGroup és Havas Lynx cégek gyógyszeripari szektorban folytatott kutatásának előrejelzései szerint a 2014-es évben a Johnson & Johnson várhatóan kimagaslóan teljesít majd a digitális megoldások terén, lekörözve ezzel olyan versenytársakat, mint például a Boehringer Ingelheim. A felmérés 250, a gyógyszeripar területén dolgozó szakember megkérdezésével készült. →
|
|
Mára kutatások egész sora bizonyította, miszerint a betegek jelentős része fordul online forrásokhoz egészségügyi kérdésekkel. Az amerikai internetezők 72 százaléka, illetve a teljes lakosság 59 százaléka keresett egészséggel kapcsolatos információt online az elmúlt egy évben. Ennek fényében Jennifer Hague a blogok szerepének kérdését járja körül a gyógyszeripari szektor szemszögéből. →
|
|
Bár az online megoldások forradalma a szolgáltatói szektor számos területét érintette, így átalakította a banki ügyek, utazás, vásárlás, illetve média termékeit és szolgáltatásait, ezek legtöbbször nem vették figyelembe az idősebb korosztályt, mint potenciális célcsoportot. Ennek következtében az idősebb vásárlók elérése drágább, illetve nehezebben kiépíthető megoldásokkal valósul meg. →
|
|
A nemrégiben megjelent, közösségi média gyógyszeripari használatát vizsgáló IMS kutatás eredményei alapján a Wikipédia a betegek és orvosok vezető online egészségügyi információforrása. A Wikipédiát az ellátás különböző lépcsőfokain használják mind a páciensek, mind a szakemberek – így a kezelési forma kiválasztásánál, esetleges változtatásánál, illetve a különböző gyógyszerkészítményekkel kapcsolatos tájékozódás során. →
|
|
A krónikus betegségek kezelésére mára több ezer mobil alkalmazás készült. Csak a cukorbetegség monitorozására számtalan applikáció született. A cél elsősorban az lenne, hogy a tömeges app fejlesztés felől a minőségi mobil megoldások felé mozduljon el a piac. Az alábbi cikk a sikeres egészségügyi mobil megoldások 6 szabályát sorakoztatja fel. →
|
|
Bár viszonylag hosszú időt vett igénybe, a táblagépekre optimalizált detailing megoldások mára széles körben elterjedtek a gyógyszeriparban. Ezt bizonyítja, hogy átlagosan minden harmadik prezentáció iPad vagy más táblagép segítségével zajlik – mutatta ki a Hall & Partners kutatócég felmérése. Az eredmények arra is rámutatnak, miszerint a befogadók elvárásai emelkedtek az elmúlt időszakban a tablet detailing használatával kapcsolatban, amelyet az innovációval és interaktivitással azonosítanak.
→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|