Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Gyógyszeripari közösségi média elsődleges céljai 2014-ben (En)

Az egészségügyi szakembereknek szánt online közösségek az előrejelzések szerint a 2014-es évben kiemelt helyen szerepelnek majd a közösségi médiára vonatkozó gyógyszeripari célok között. A PMLiVE által nemrégiben megjelentetett Digital Futures 2014 felmérés során a válaszolók az orvosok online közösségeit találták a legértékesebb közösségi csatornának.

2018-ra közel 24 millió felhasználója lesz a diabétesz alkalmazásoknak (En)

Az okostelefonnal rendelkező cukorbetegségben szenvedő páciensek csupán 1.2 százaléka használ mobil alkalmazást betegsége monitorozására, mutatta ki a Research2Guidance kutatócég. Ez jelenleg mintegy 1.6 millió felhasználót jelent. A cég előrejelzései alapján azonban 2018-ra számuk eléri majd a 24 milliót, vagyis az okostelefon tulajdonosok 7.8 százaléka használ majd betegségével kapcsolatos alkalmazásokat.

Merck: hagyományos és közösségi felületek hatása egy brand hírnevére (En)

Digitális világunkban ma már nem csupán a legnépszerűbb fórumokon megjelenő információk befolyásolják egy cég vagy egy brand megítélését, a közösségi felületeken felhasználók tömege által megosztott tartalmakat is figyelembe kell venni. A Merck HPV vírus elleni oltásával kapcsolatosan tapasztalta meg, milyen problémákat szülhet egy csatornán megjelent negatív visszajelzés, és milyen gyorsan terjed egy adott termékkel kapcsolatos információ a közösségi csatornák összetett rendszerében.

Technológiai fejlődés és egészségügy (En)

Morten Hjelmsoe, az Agnitio alapítója és tulajdonosa a technológiai eszközök következő generációjának egészségügyi kommunikációra tett hatását vizsgálja, illetve azt, hogyan hat ez a marketing szakemberek és a teljes gyógyszeripar munkájára. Meglátása szerint a technológiai fejlődés új szakasza alapvetően változtatja majd meg, hogyan kommunikál a gyógyszeripari szektor az egészségügyben dolgozó szakemberekkel.

Hogyan használhatja ki jobban a gyógyszeripar a digitális csatornákat 2014-ben? (En)

Nemrégiben megjelent statisztikai adatok alapján a gyógyszeripar marketing kiadásainak mindössze 15.3 százalékát fordítja digitális csatornákra, amely legtöbbször teljesen egyszerű, terméket vagy céget bemutató mechanikus weboldalak létrehozását jelenti. Miközben a teljes iparág és az orvoslátogatók mind gyakrabban szembesülnek megszorításokkal, illetve a személyes kommunikáció költségességével, egyre sürgetőbb a digitális megoldások hatékony beépítésének kérdése.

Stratégiák a sikeres gyógyszeripari digitális kommunikációhoz (En)

Az új digitális technológiák hatalmas lehetőségeket rejtenek a vevők megszólítását, bevonását illetően. A digitális csatornák alkalmazása azonban egymagában csupán a marketing anyagok gyorsabb és olcsóbb eljuttatását biztosítja. Az eredményes digitális kampányok megvalósításához ezen technológiák interaktív oldalát kiaknázó stratégiák szükségesek.

Eyeforpharma Barcelona 2014 a Szinapszissal (En)

Örömmel tudatjuk, hogy a Szinapszis Cégcsoport az eyeforpharma Barcelona 2014 rendezvény kiemelt stratégiai partnere lett. Az együttműködés eredményeként most lehetőséget biztosítunk Önnek, hogy rendkívül kedvezményes áron látogasson el Európa legrangosabb gyógyszeripari konferenciájára. Amennyiben a regisztráció során a “Szinapszis500” kódot használja, a mindenkori árból 500 EUR kedvezményt biztosítunk.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

szinapszis
H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.