Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
Az immár hatodik alkalommal megrendezésre kerülő Digital Pharma Europe konferencia a gyógyszeripari digitális marketing innovatív megoldásait sorakoztatja fel több mint 30 szakértő előadó segítségével. Az esettanulmányok, panelek és interaktív foglalkozások során a résztvevők olyan gyógyszeripari cégek képviselőinek beszámolóját hallgathatják meg, mint a Bayer, Bristol-Myers Squibb, Glaxosmithkline, Astrazeneca, Janssen, Sanofi, Pfizer, és még sokan mások. Ezévben a Szinapszis média partnerként vesz részt a rendezvényen, melynek keretében olvasóink a “C430SZ” kóddal most 20 százalékos kedvezménnyel regisztrálhatnak. →
|
|
A GSK új Facebook kampányának célja, hogy egészségesebb életmód követésében segítse a felhasználókat. A kampány készítői a közösségi felületen keresztül napi tanácsokat, üzeneteket osztanak meg a követőkkel a GSK vény nélkül kapható, fogyást elősegítő készítményének hivatalos Facebook oldalán. →
|
|
Egy nemrégiben megjelent felmérés szerint a gyógyszeripari döntéshozók többsége (56%) elégedetlen a digitális technológiák alkalmazásának szintjével. Emellett a válaszadók majdnem fele (44.5%) találja kifejezetten nehéz feladatnak a digitális technológiák rendszeres alkalmazását. Mivel a megkérdezettek legtöbbje a gyógyszeripari marketing területén dolgozó szakember volt, arra következtethetünk, hogy a nehézségek legfőképp a marketing területét jellemzik, nem pedig a cégek általános operációját. →
|
|
Bár a tabletek népszerűsége évek óta tart, az iPad-re történő fejlesztés a mai napig legfőképpen a számítógépeken szerkesztett orvoslátogatói prezentációk átemelését jelenti a gyógyszeriparban. Míg ezek a megoldások elsősorban az iPad vizuális lehetőségeit használják ki, sokszor megfeledkeznek az eszköz széles spektrumon mozgó interaktív funkcióiról. →
|
|
Morten Hjelmsoe, az Agnitio alapítója és ügyvezetője a különböző technológiák és digitális kommunikáció egészségügyre tett hatásának kérdését járja körül az alábbi cikkben. Hjelmsoe szerint nem kérdés, hogy a digitális technológiák alapvető változásokat generálnak a szektor egészében. A gyógyszeripar lassan eltávolodik a termékközpontú működéstől, miközben egyre nagyobb hangsúly kerül az új megoldások és sikeres ellátás biztosítására. →
|
|
A Bryter kutató cég nemrég megjelent felmérése azt vizsgálta, mennyire népszerű és elterjedt a mobil alkalmazások és szolgáltatások használata Európában. A kutatás több mint 1,100 résztvevővel készült angol, francia, német, olasz, spanyol és belga válaszadók bevonásával. Az iparágban használatos digitális kifejezések ismerete helyett a felmérés készítői arra voltak kíváncsiak, mennyire mindennapos a mobil megoldások használata a gyógyszeres kezelések, egészség, testmozgás, diéta területén. →
|
|
Örömmel tudatjuk, hogy a Szinapszis Cégcsoport az eyeforpharma Barcelona 2014 rendezvény kiemelt stratégiai partnere lett. Az együttműködés eredményeként most lehetőséget biztosítunk Önnek, hogy rendkívül kedvezményes áron látogasson el Európa legrangosabb gyógyszeripari konferenciájára. Amennyiben a regisztráció során a “Szinapszis500” kódot használja, a mindenkori árból 500 EUR kedvezményt biztosítunk.
→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|