Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Hogyan definiáljuk a közösségi médiát? (En)

A gyógyszeripariban, és minden bizonnyal más szektorokban is egyre több szó esik a közösségi felületek nyújtotta üzleti lehetőségekről, a közösségi platformokon kialakított megoldásokról. Egy gyors Google keresés közel 200 millió eredményt jelenít meg a közösségi média kifejezésre. A cikkek, blogbejegyzések és más online tartalmak között azonban egészen szűk azon írások köre, amelyek a közösségi média fogalmát járják körül.

A sikeres gyógyszeripari weboldal létrehozásának lépései (En)

Mára az online közönség nem csupán megkérdőjelezi, hanem egyértelműen el is utasítja az irreleváns vagy bántó tartalmakat. Ennek ellenére sok gyógyszeripari cég még mindig nem fordít kellő figyelmet a felhasználók megszólítására, bevonására a megfelelő tartalom kialakítása céljából, csupán a termékek értékesítésére irányuló egyoldalú üzeneteket teszi közzé saját weboldalán.

GE Healthcare: megújult online neurológiai kampány (En)

A GE Healthcare újraindította MIND (Making An Impact on Neurological Disorders) elnevezésű online kampányát egy új, betegeknek és egészségügyi szakembereknek szóló weboldal bemutatásával. A kampány célja olyan megoldások felkutatása, amelyek segíthetnek a neurológiai betegségek kimutatásában, diagnózisok felállításában, illetve az ellátás javításában.

A wellness termékek piaca 2018-ra elérheti a 8 milliárd dollárt is (En)

A többnyire online, illetve vezeték nélküli megoldásokra támaszkodó wellness termékek piacának értéke a 2013-as évben elérte a 3.3 milliárd dollárt. Ez az összeg akár 8 milliárd dollárra is nőhet 2018-ra a termékek eladása, szoftverek és más kapcsolódó szolgáltatások értékesítése nyomán, amely 142 százalékos növekedést jelentene – mutatta ki a Consumer Electronics Association új kutatása.

Disney & Lilly: új online könyv cukorbeteg gyerekeknek (En)

A Lilly Diabetes és a Disney együttműködésében jelent meg egy család életét bemutató online könyvsorozat, amely az 1-es típusú cukorbetegség mindennapi életre tett hatását igyekszik bemutatni. A digitális formában elérhető könyvek gyerekeknek nyújtanak segítséget kiemelt figyelmet fordítva a sportolásra, születésnapokra, illetve más közösségi eseményekre, amelyekre mind hatással lehet a gyerekkori diabétesz. A könyvek asztali számítógépen és táblagépeken is elérhetőek.

Gyógyszeripar és a közösségi média – páciensek szemszögéből (En)

Milyen ROI értékek köthetők adott közösségi média kampányokhoz? Mennyire népszerűek a gyógyszeripari cégek által kialakított közösségi kampányok? Az alábbi cikk marketing szakemberek bevonása helyett páciensek véleményét kérdezte a gyógyszeripari közösségi média érvényesüléséről.

Eyeforpharma Barcelona 2014 a Szinapszissal (En)

Örömmel tudatjuk, hogy a Szinapszis Cégcsoport az eyeforpharma Barcelona 2014 rendezvény kiemelt stratégiai partnere lett. Az együttműködés eredményeként most lehetőséget biztosítunk Önnek, hogy rendkívül kedvezményes áron látogasson el Európa legrangosabb gyógyszeripari konferenciájára. Amennyiben a regisztráció során a “Szinapszis500” kódot használja, a mindenkori árból 500 EUR kedvezményt biztosítunk.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

szinapszis
H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.