Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
Az orvosok egyre szélesebb köre használ okostelefont. De vajon mennyire tartják hasznosnak a gyógyszeripari cégek által mobilra optimalizált tartalmakat, üzeneteket? Bár a releváns mobil kampányok kialakítása számos kihívással jár, a gyógyszeripari cégek számára az interaktív mobil alkalmazások, illetve a mobilra optimalizált tartalomszolgáltatás a betegek és orvosok elérésének egyik leghatékonyabb módját jelenthetik. →
|
|
Az alábbi cikkben Daniel Ghinn, a Pharmaphorum munkatársa veszi sorra a 2013-as év legjelentősebb momentumait a gyógyszeripari közösségi média terén. Az elmúlt esztendő az új megoldások, csatornák, nem utolsó sorban pedig a tanulságok éve volt. Így a cikk nem csupán sikertörténeteket foglal össze, hanem azokat a közösségi újdonságokat is felsorakoztatja, amelyekből az egész szektor értékes következtetéseket vonhat le. →
|
|
A folyamatosan csökkenő költségvetések, illetve az egyre rövidebb személyes találkozások korában kiemelten fontos, hogy a gyógyszeripari cégek kreatív marketing kampányokkal megújult módon tudják elérni célközönségüket. Éppen ezért fontos minél több kommunikációs csatorna hatékony bvonása a marketing mixbe. →
|
|
Hat hónappal az Európai Bizottság rendezvényének, az eHealth Hét-nek megszervezése után Írország kormánya közzétette a terület átalakítására vonatkozó stratégiáját. A tervek szerint a legnagyobb hangsúly az elektronikus gyógyszerfelírás, online beutalás, időpontfoglalás, illetve a tele-egészségügy megoldásainak támogatására esik majd.→
|
|
A WebMD egy új, egészségügyi állapotot monitorozó, biometrikus adatok megadására épülő alkalmazás megjelentetését tervezi 2014-re, amellyel a felhasználók különböző fitnesz, wellness és orvosi eszközökkel mért eredményeiket tárolhatják, illetve követhetik majd nyomon. →
|
|
Bár az üzleti közösségi média világa a Facebook és a LinkedIn marketing kampányaitól hangos, a Twitter is jelentős lépéseket tett a céges kommunikáció hatékony lehetőségeinek megteremtésében. A gyógyszeripar területén is egyre többen fedezik fel a Twitter adta megoldásokat az egészségügyi szereplőkkel való kommunikáció során. →
|
|
Örömmel tudatjuk, hogy a Szinapszis Cégcsoport az eyeforpharma Barcelona 2014 rendezvény kiemelt stratégiai partnere lett. Az együttműködés eredményeként most lehetőséget biztosítunk Önnek, hogy rendkívül kedvezményes áron látogasson el Európa legrangosabb gyógyszeripari konferenciájára. Amennyiben a regisztráció során a “Szinapszis500” kódot használja, a mindenkori árból 500 EUR kedvezményt biztosítunk.
→
|
Minden kedves olvasónknak kellemes karácsonyi ünnepeket és boldog Új Évet kívánunk! A pharma7 is ünnepi szünetet tart, legközelebb január 10-én jelentkezünk friss hírekkel!
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|