Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
Az eddig megjelent saját egészségi állapotot monitorozó technológiák legtöbbje fitnesszel kapcsolatos értékeket mért – lépések számát, bevitt kalóriákat, illetve testsúly alakulását. Néhány új megoldás azonban ezen túllépve összetettebb mutatókat követ, így az alvásminőség, stressz, figyelem, kedélyállapot, stb. monitorozására is alkalmas. →
|
|
2013 jelentős változásokkal járt az egészségügyi technológiák terén. A mobil megoldásokat vizsgáló kutatócég, a Research2Guidance felmérése szerint mára közel 100 ezer egészségügyi alkalmazás érhető el mintegy 62 különböző webshop felületén. A 2013-as év emellett a hordható technológiák éve is volt. Az olyan megolások piaca, mint a Nike+ FuelBand vagy Fitbit szintén jelentős növekedésre számíthat a jövő évben. →
|
|
A mobil alkalmazások egyre népszerűbbé válnak az egészségügyi szakemberek körében is, akiknek számos területen segítséget nyújtanak a mobil megoldások. Így például fontos szerepet játszhatnak a diagnózis gyorsabb felállításában, a páciensek állapotának monitorozásában, illetve a megfelelő kezelések kiválasztásában. →
|
|
Világszerte az emberek 83 százaléka használ internetes forrásokat krónikus betegségekkel kapcsolatos információ keresése céljából. Emellett betegek és orvosok egyaránt egyre nagyobb számban csatlakoznak online közösségekhez és osztják meg tapasztalataikat, panaszaikat, szakmai kérdéseiket. Mindez arra mutat, hogy a gyógyszeripari szektor sem hagyhatja figyelmen kívül a közösségi felületeken zajló párbeszédet. De vajon aktív résztvevőkén vagy passzív megfigyelőként érdemes szerepelnie az említett platformokon? →
|
|
Az orvosi online közösségek számának növekedésével párhuzamosan egyre jobban körvonalazódnak azok a szokások, illetve szabályok, amelyek alapvetően meghatározzák a közösségeken belül történő interakciót, információkeresést, illetve szakmai kommunikációt. Ezeket foglalja össze a Doctors.net.uk alábbi tanulmánya. →
|
|
Az elérni kívánt közönség körében tapasztalt digitális különbségek sokszor állnak a mobil megoldások útjába. Ezek a digitális különbségek elsősorban demográfiai, illetve társadalmi-gazdasági csoportok közötti eltérésekre utalnak a technológiák, illetve az új digitális megoldásokkal közölt információ elérését illetően. Ezek a különbségek elsősorban szöveges üzenetekkel hidalhatók át, így teret engedve a mobil megoldások széles körben történő megvalósításának. →
|
|
Örömmel tudatjuk, hogy a Szinapszis Cégcsoport az eyeforpharma Barcelona 2014 rendezvény kiemelt stratégiai partnere lett. Az együttműködés eredményeként most lehetőséget biztosítunk Önnek, hogy rendkívül kedvezményes áron látogasson el Európa legrangosabb gyógyszeripari konferenciájára. Amennyiben a regisztráció során a “Szinapszis500” kódot használja, 2013. december 13-ig a Silver Pass belépőt 1295 EUR, a Gold Pass belépőt 1595 EUR, a Diamond Pass-t pedig 2595 EUR áron vásárolhatja meg. 2013. december 13-a után a mindenkori árból 500 EUR kedvezményt biztosítunk.
→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|