Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Eyeforpharma Barcelona 2014 a Szinapszissal (En)

Örömmel tudatjuk, hogy a Szinapszis Cégcsoport az eyeforpharma Barcelona 2014 rendezvény kiemelt stratégiai partnere lett. Az együttműködés eredményeként most lehetőséget biztosítunk Önnek, hogy rendkívül kedvezményes áron látogasson el Európa legrangosabb gyógyszeripari konferenciájára. Amennyiben a regisztráció során a “Szinapszis500” kódot használja, 2013. december 13-ig a Silver Pass belépőt 1295 EUR, a Gold Pass belépőt 1595 EUR, a Diamond Pass-t pedig 2595 EUR áron vásárolhatja meg. 2013. december 13-a után a mindenkori árból 500 EUR kedvezményt biztosítunk.

A betegközösségek jótékony hatásainak tudományos háttere (En)

Kutatók és egészségügyi szakemberek sokszor felvetették már a kérdést: milyen előnye származhat a betegeknek az online közösségekhez tartozásból? Bár mindeddig csupán néhány tanulmány született az internetes betegközösségek szerepéről, az eredmények a betegek felépülése szempontjából pozitív tendenciákat mutattak.

Díjnyertes mobil HIV-teszt szolgáltatás (En)

Egy online teszt felületet és mobil technológiát alkalmazó HIV-teszt szolgáltatás nyerte az idei Pharmaceutical Market Excellence Awards (PMEA) díját. A “Dean Street at Home” kezdeményezés célja a jobb ellátás biztosítása, illetve az egészségügyi kiadások csökkentése.

A digitális egészségügy alapelvei (En)

A digitális megoldások lehetővé teszik, hogy az egészségügyi ellátás kiszakadjon az idő és tér hagyományos korlátai közül, illetve hogy a betegek kezelése egy folyamattá válhasson rövid, epizodikus látogatások helyett. Ezzel megváltozik a páciensek szerepe is, akik aktívabb résztvevői lehetnek kezelésüknek.

Patient Partner – játékos alkalmazás az adherencia javítására (En)

A PatientPartner mobil alkalmazás az orvosi rendelésre érkezett betegek figyelmét igyekszik játékos formában felhívni az egészségtudatos életmódra. A felhasználók az orvosra várva egy egészséggel kapcsolatos kitalált történetet követhetnek végig, majd dönthetnek a főszereplő következő lépéséről.

A közösségi média használatának sokszínűsége a gyógyszeripari szektorban (En)

A gyógyszeriparon belül jelentős eltérések vannak egyes cégek közösségi média használata között. A teljes szektort nem lehet ebből a szempontból egységesen kezelni. Egyes cégek teljesen elzárkóznak a közösségi csatornák alkalmazásától, míg mások több profilt működtetnek, illetve aktív párbeszédet folytatnak orvosokkal, betegekkel és más egészségügy iránt érdeklődő felhasználókkal.

A mobil közösségi média növekvő népszerűsége számokban (En)

Több nemrégiben megjelent kutatás mutat rá, miszerint napjainkban minden út a mobil megoldásokhoz vezet. Akármelyik közösségi oldalról, alkalmazásról beszélünk – legyen az Facebook, YouTube, vagy Snapchat –, a legújabb adatok szerint minden esetben a mobil készülékekre építő stratégiák kecsegtetnek a legnagyobb sikerrel.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

szinapszis
H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.