Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Személyre szabott, daganatos betegeket segítő alkalmazás nyerte a Janssen digitális díját (En)

Egy rákos betegeket segítő, személyre szabott funkciókat tartalmazó mobil app nyerte meg a Janssen idei Digital Health Masterclass Challenge versenyét. A Px HealthCare fejlesztőcég 30,000 euró jutalomban részesült, a versenyben 20 digitális egészségügyi megoldásokkal foglalkozó cég vett részt kilenc európai országból.

A gyógyszeripari imázs javítása közösségi média csatornákon keresztül (En)

Egy nemrégiben megjelent kutatás szerint a megkérdezettek 56 százaléka nyilatkozott úgy, miszerint nem bízik a gyógyszeripari cégekben. Hogyan használhatja fel a gyógyszeripar a közösségi média adta lehetőségeket a szektor imázsának javítására, közönsége bizalmának visszanyerésére?

Közösségi média kudarc elkerülése 3 lépésben (En)

A kisebb cégek sok esetben gondolják, hogy nagy számú követő hiányában ők nem követhetnek el súlyos következmányekkel járó hibát közösségi oldalaikon. Az elmúlt évek tapasztalatai szerint azonban nem csupán nagy piaci szereplők kerültek már bajba a közösségi csatornák helytelen, illetve gondatlan használata miatt.

A PubMed mobil alkalmazás növekvő népszerűsége (En)

Az amerikai Nemzeti Orvostudományi Könyvtár (NLM) mobil alkalmazása, a PubMed for Handhelds (PubMed4Hh) jelentős forgalmat generált megjelenése óta. A könyvtár 2002 óta működteti weboldalát, az ehhez kapcsolódó mobil alkalmazás pedig 2012 júliusában jelent meg, amely rögtön nagyszámú keresést eredményezett. Érdekesség emellett, hogy a keresések legnagyobb része, 98 százaléka klinikai jellegű, főként a terápiás eljárásokkal kapcsolatos.

Gyógyszeripari marketing szakemberek és a közösségi csatornák szerepe (En)

A közösségi média használata továbbra is számos kérdést vet fel a gyógyszeripari cégeken belül. Sokan még mindig úgy gondolják, a közösségi csatornákon való kommunikáció nem kivitelezhető, nem fontos, vagy nem releváns. Emellett sok, a gyógyszeripari marketing területén dolgozó szakember a mellékhatások esetleges említése miatt tart a betegekkel való közösségi oldalakon folyó kétoldalú kommunikációtól.

Nemzetközi egészségügyi alkalmazások weboldala (En)

Gyógyszeripari cégek támogatásával jelent meg az a weboldal, amely a betegeket és felhasználókat hivatott segíteni a legmegfelelőbb egészségügyi alkalmazások kiválasztásában. A My Health Apps portál az oldalra felkerülő appok tesztelését is vállalta, kiemelt figyelmet szentelve a felhasználóbarát kialakításnak és a megbízható információk átadásának. Az oldal megjelenését a GSK, Janssen és Novo Nordisk is támogatta.

Pfizer: okostelefonok alakíthatják át a betegek klinikai kutatásokban betöltött szerepét (En)

A Pfizer és a technológiai megoldásokkal foglalkozó Exco InTouch cég állásfoglalása szerint az okostelefonok használata alapvetően alakíthatja át a páciensek szerepét a különböző klinikai kutatások során. Figyelembe véve, hogy a betegek 20 százaléka monitorozza egészségügyi adatait alkalmazások segítségével, feltehető, hogy a klinikai kutatások során is aktívabb szerepet vállalnának, amennyiben ezt a folyamatot mobil appok segítenék.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

szinapszis
H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.