Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
Az internet nélkülözhetetlen és igen költséghatékony eszköze az egészségügyi tájékozódásnak. A Magyarországon praktizáló orvosok egyre inkább online források segítségével tartanak lépést az egészségügyi és biztosítási rendszer változásaival, az internet szakmai célra való használata is általános jelenségnek mondható. Az online orvosi portálok, mint a DrPortal.hu egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek, ezzel hatékony marketing lehetőséget teremtve a gyógyszeripari cégek számára. →
|
|
A Pfizer mostantól saját nevével használja a Twitter-t. A gyógyszeripari cég négy évvel regisztrációja után vette meg a @pfizer felhasználó nevet. A Pfizer eredetileg csak a @pfizer_news névvel tudott regisztrálni, mostantól azonban az egységes brand elvárásának megfelelő felhasználó név alatt jelennek majd meg bejegyzései. →
|
|
A krónikus betegségek monitorozását segítő alkalmazások mind a páciensek mind az orvosok számára megkönnyíthetik a kezelések tervezését, az ellátás minőségének biztosítását. A klinikai kórlapokkal való összekapcsolás lehetőségének hiánya, illetve a páciensek személyes adatainak védelme azonban sok esetben kihívást jelent. →
|
|
Vajon egy olyan szigorúan szabályozott és kommunikációjában alapvetően konzervatív iparág, mint a gyógyszeripar felzárkózhat-e a többi szektorhoz a közösségi média csatornáinak használatában? A gyógyszeripari döntéshozók számos különböző álláspontot képviselnek, azonban a szektor eltérő megítélése ellenére is jelentkeztek már a közösségi kommunikáció fejlődésének jelei. →
|
|
Az adherencia javítására koncentráló digitális megoldások piaca folyamatosan bővül. A gyógyszeres kezelések megszakításával kapcsolatos profit kiesések nagysága, illetve ennek egészségügyi következményei nyomán kiemelt szerepet kap a piac ezen szegmense. A digitális megoldások kivitelezésének módja azonban még közel sem egységes. →
|
|
A mobil alkalmazások mára alapvető eszközeivé váltak digitális életünknek. Az egészségügyi appok száma és népszerűsége szintén folyamatosan növekszik. Egy nemrégiben megjelent tanulmány szerint azonban a felhasználóbarát kialakítás elvárásának csak kevés alkalmazás felel meg. →
|
|
A Szinapszis Cégcsoportot képviselve idén az a megtiszteltetés ért, hogy a londoni Health 2.0 Europe konferencián Rob Halkes barátommal együtt egy szimpóziumot szervezhetek és moderálhatok, melyben be szeretnénk mutatni Közép-Kelet-Európa online egészségügyi kommunikációs megoldásait, trendjeit. Ezen a rendezvényen első alkalommal fogom prezentálni a Szinapszis friss, 10 országot felölelő MedNetTrack CEE kutatásának eredményeit is. A konferencián most a Pharma7 hírlevél olvasói kedvezményesen vehetnek részt, a "H2CEE" kóddal 25% kedvezménnyel regisztrálhatnak.
→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|