Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Digitális megoldások és az értékesítés (En)

Az orvosok világszerte egyre gyakrabban fordulnak online forrásokhoz információ keresés, szakmai tájékozódás céljából. Elhamarkodott lenne azt állítani, hogy a digitális megoldások teljes mértékben átvehetik a személyes kapcsolat helyét az értékesítés során, ezért az online csatornák használata és a személyes értékesítés összhangja már most is fontos tényező a tervezési folyamatban.

Tweetekben rejlő információ a gyógyszeripari számára (En)

Bár a Twitter felületén közzétett információ közel sem bír olyan súllyal, mint például egy szakmai folyóiratban megjelent tanulmány, a közösségi média egyre nagyobb szerepet kap az iparági diskurzus során. Ez alól az onkológia területe sem kivétel, mint ahogy azt egy, a Twitter forgalmat és népszerű témákat vizsgáló közelmúltban készült felmérés is bizonyítja.

Termékbemutató kizárólag digitális eszközökkel (En)

A Doctors.net.uk az iparágban eddig egyedülálló kampányt indított el egy hormonterápiás termékhez kapcsolódóan. A kizárólag digitális csatornákat alkalmazó kampány többezer orvos megszólításával és értékesítési eredményekkel is bizonyította a digitális eszközök gyógyszeriparban betöltött szerepének relevanciáját.

5 mobil alkalmazás felel a tengerentúli letöltések 15 százalékáért (En)

Az IMS Institute for Healthcare Informatics nemrégiben megjelent tanulmánya szerint az amerikai Apple Store webáruházában található egészségügyi alkalmazások közül az első 5 helyen szereplő applikáció felel a letöltések mintegy 15 százalékáért, ezzel szemben az alkalmazások fele kevesebb, mint 500 letöltést generál.

Diabétesz – a betegkommunikáció online eszközökkel (En)

Az online csatornák jelentős szerepet töltenek be a cukorbetegséghez kapcsolódó betegedukáció, figyelemfelkeltés területén. Számos kampány használja ki a YouTube, Facebook, online közösségek, fórumok és blogok adta lehetőségeket. Kirsty Pegram a gyógyszeripar potenciális szerepét vizsgálja a diabétesz online betegkommunikációjában.

Egészségügy a mobil és online kommunikáció korában (En)

2012-es adatok szerint világszerte a lakosság 86 százalékának van mobil telefonja, illetve az internetezők mintegy 78 százaléka néz vagy tölt le videókat online. A videós tartalmak népszerűségüknél fogva jelentős szerepet játszhatnak az egészségügyben és a betegedukációban is.

Health 2.0 Europe 2013 – Újabb akció a Szinapszissal (En)

A Szinapszis Cégcsoportot képviselve idén az a megtiszteltetés ért, hogy a londoni Health 2.0 Europe konferencián Rob Halkes barátommal együtt egy szimpóziumot szervezhetek és moderálhatok, melyben be szeretnénk mutatni Közép-Kelet-Európa online egészségügyi kommunikációs megoldásait, trendjeit. Ezen a rendezvényen első alkalommal fogom prezentálni a Szinapszis friss, 10 országot felölelő MedNetTrack CEE kutatásának eredményeit is. A konferencián most a Pharma7 hírlevél olvasói kedvezményesen vehetnek részt, a "H2CEE" kóddal 25% kedvezménnyel regisztrálhatnak.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.