Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
Kétségtelen, hogy a digitális egészségügyi oldalakat egyre gyakrabban látogatják a betegek, az online forrásokból történő tájékozódás mindennapi jelenséggé vált. A VentureBeat technológia területére specializálódott hírportál nemrégiben felállította az egészségügyi információs weboldalak top 10-es listáját. →
|
|
2011-ben a Google+ üzleti oldalainak indulásakor számos írás jelent meg az új közösségi felület gyógyszeripari lehetőségeiről. Közel két évvel később 79, gyógyszeripari cég által szponzorált Google+ oldal létezik, azonban ezek közül 31 profilnak egyáltalán nincs követője. →
|
|
A kreatív, jó kivitelezésű többcsatornás marketing kampányok növelhetik egy cég bevételét, csökkenthetik az értékesítés és marketing költségeit, illetve megkönnyíthetik az ügyfél-központú megoldások kialakítását. Ennek ellenére sokan még most is tartanak a többcsatornás kampányoktól. Jan van den Burg, a Veeva Europe alelnöke, kereskedelmi stratégia felelőse a többcsatornás marketing kihívásairól, illetve értékeiről számol be. →
|
|
A mobil egészségügy piaca egyre zsúfoltabb – emelte ki David O’Reilly, a Proteus Digital Health vezető termékigazgatója a Connected Health Symposium rendezvényén múlt héten Bostonban. O’Reilly meglátása szerint bár egyre több mobil megoldás jelenik meg különböző egészségügyi problémák monitorozására, az egészségügyi állapot javítására, számos fejlesztő cég, intézmény, orvos inkább a technológiára fekteti a hangsúlyt a betegek konkrét igényei helyett. →
|
|
Egy nemrégiben megjelent brit kutás alapján a megkérdezett gyógyszeripari marketing szakemberek közel kétharmada (60%) aggodalommal fogadná, ha a következő 12 hónapban digitális kampányt kellene összeállítania. Ezzel egyidejűleg a 18-24 éves páciensek immár 62 százaléka fordul internetes forrásokhoz mielőtt felkeresné orvosát. →
|
|
A cisztás fibrózissal, a növekedési hormonszint zavaraival, illetve aknéval küzdő betegek használják leggyakrabban okostelefonjaikat egészségügyi információk keresésére – derült ki a Manhattan Research legújabb kutatásából. A 8,600 amerikai lakost bevonó online felmérés adatai szerint 95 millióan tájékozódnak okostelefonok segítségével egészségügyi témában. Ez 25 százalékos növekedést jelent a tavalyi évhez képest. →
|
|
A Szinapszis Cégcsoportot képviselve idén az a megtiszteltetés ért, hogy a londoni Health 2.0 Europe konferencián Rob Halkes barátommal együtt egy szimpóziumot szervezhetek és moderálhatok, melyben be szeretnénk mutatni Közép-Kelet-Európa online egészségügyi kommunikációs megoldásait, trendjeit. Ezen a rendezvényen első alkalommal fogom prezentálni a Szinapszis friss, 10 országot felölelő MedNetTrack CEE kutatásának eredményeit is. A konferencián most a Pharma7 hírlevél olvasói kedvezményesen vehetnek részt, a "H2CEE" kóddal 25% kedvezménnyel regisztrálhatnak.
→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|