Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Pfizer – A többcsatornás marketing kihívásai (En)

A gyógyszeripari cégek jelentősebb céljai között gyakran szerepel a többcsatornás marketing megoldások alkalmazása, a digitális marketing hatékonyabb használata, illetve a statisztikai adatok jobb felhasználása a ROI javítása érdekében. Mindezek a digitális eszközök segítségével tájékozódó, ellátásban aktív szerepet vállaló betegekkel való interaktív kommunikáció fontos alappillérei lehetnek.

Sanofi – mobil játék cukorbeteg gyerekeknek (En)

A Monster Manor mobil játék egy beépített monitorozó funkció segítségével jutalmazza meg azokat a fiatal felhasználókat, akik gyakrabban mérik cukorszintjüket. Az iPhone, iPad és Android készülékeken elérhető alkalmazás segítségével a Sanofi jobban be szeretné vonni az 1-es típusú diabéteszben szenvedő gyerekeket betegségük kezelésébe.

Változó gyógyszeripar és orvostechnológia Európában (En)

A rossz iparági megítélés, az egyre csökkenő ráfordítások, illetve a szigorú előírások kihívásai nyomán számos teher nehezedik a gyógyszeripari és orvostechnikai cégekre. Ezen cégek jövőjét Európában alapvetően meghatározza a jelenlegi jogi környezet és szabályozás.

A UCB Pharma közösségi stratégiája (En)

A szervezeti kultúra, szabályozás, illetve a kényes kérdésektől való félelem sokáig távol tartotta a UCB Pharma gyógyszeripari céget a közösségi felületek aktív használatától. Greg Cohen, közösségi média menedzser szerint azonban a cég ezentúl betegek történeteinek megosztására igyekszik használni a közösségi oldalak adta lehetőségeket.

A digitális egészségügy kritikus kutatása (En)

Deborah Lupton, a Sydney Egyetem szociológus professzora részletes áttekintést nyújt a digitális egészségügy témájában születő tanulmányok alapvető témáiról, megközelítéseiről- Lupton sorra veszi a média által közvetített főbb digitális egészségügyi témákat, illetve kiemel a betegkommunikációban szerepet játszó online felületeket, alkalmazásokat.

A gyógyszeripari közösségi média jövője (En)

Egyre jelentősebb trend a gyógyszeripar területén a közösségi felületek piackutatásokban való felhasználása a hatékonyabb kommunikációs stratégiák kialakítása céljából. Daniel Ghinn a gyógyszeripar és közösségi eszközök kapcsolatának jövőjéről osztja meg elképzeléseit.

Health 2.0 Europe 2013 – Újabb akció a Szinapszissal (En)

A Szinapszis Cégcsoportot képviselve idén az a megtiszteltetés ért, hogy a londoni Health 2.0 Europe konferencián Rob Halkes barátommal együtt egy szimpóziumot szervezhetek és moderálhatok, melyben be szeretnénk mutatni Közép-Kelet-Európa online egészségügyi kommunikációs megoldásait, trendjeit. Ezen a rendezvényen első alkalommal fogom prezentálni a Szinapszis friss, 10 országot felölelő MedNetTrack CEE kutatásának eredményeit is. A konferencián most a Pharma7 hírlevél olvasói kedvezményesen vehetnek részt, a "H2CEE" kóddal 25% kedvezménnyel regisztrálhatnak.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.