Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Pfizer – a mobil egészségügy kiemelt szerepe (En)

A mobil egészségügy megoldásai prioritást kell, hogy élvezzenek a kutatók, egészségügyi szakemberek, kormányok és a privát szektor munkája során is, jelentette ki a Pfizer vezető orvosi igazgatója, Freda Lewis-Hall. Az idősödő társadalom, illetve a mobil eszközök népszerűsége mind a mobil egészségügy egyre fontosabb szerepét támasztják alá.

Az egészséggel kapcsolatos digitális eszközök és online szolgáltatások jövője (En))

A betegek eddig is nagy számban tájékozódtak egészségügyi témákról weboldalakon, illetve online eszközök segítségével. A Manhattan Research legújabb kutatása szerint azonban az online források a páciensek egészséggel, ellátással kapcsolatos gyakorlati döntéseiben is jelentős szerepet játszanak majd a közeljövőben.

Wikipédia - a gyógyszeripari marketing előtt álló feladat (En)

Beth Bengtson, a Hale Advisors egészségügyi marketing és kommunikációs cég igazgatója a Wikipédia oldalain megjelenő egészségügyi információk ellenőrzésének, javításának kérdését vetette fel nemrégiben megjelent blog bejegyzésében. Bár Bengston felhívja a figyelmet az esetleges érdekellentétekre, a gyógyszeripari cégek szerepének fontosságát is kiemeli a Wikipédián megjelenő egészségügyi tartalmak szerkesztése kapcsán.

A Novartis Facebook tartalommal teszi különlegessé kampányát (En)

A Novartis új online kampányt indított el, hogy felhívja a figyelmet a különböző krónikus szembetegségekre. A kampány egyedi, személyre szabott jellegét adja, hogy bevonja a megtekintő Facebook oldalán megosztott tartalmakat, ezzel személyesebbé téve a befogadói élményt.

Labor eredmények online (En)

Egy friss tanulmány a labor eredmények online felületeken történő küldésével, megtekintésével kapcsolatos vizsgálatok kibővítését célozta meg. A felmérés szerint a válaszadók jelentős többsége pozitívan ítélte meg labor eredményeinek online elérhetőségét. Az eredmények megtekintése után legtöbben barátaikkal, családjukkal osztották meg az információkat, illetve különböző weboldalakon néztek utána egyes értékeknek, egészséggel kapcsolatos kérdéseknek.

A közösségi média és gyógyszeripari kommunikáció (En)

A napokban készült interjúban az eyeforpharma munkatársa kérdezi Henry Anderson-t, a Novartis közösségi médiáért felelős igazgatóját a sikeres közösségi stratégia alapvető elemeiről, az analitika fontosságáról, illetve a hatékony digitális élmény kialakításáról.

Health 2.0 Europe 2013 – Újabb akció a Szinapszissal (En)

A Szinapszis Cégcsoportot képviselve idén az a megtiszteltetés ért, hogy a londoni Health 2.0 Europe konferencián Rob Halkes barátommal együtt egy szimpóziumot szervezhetek és moderálhatok, melyben be szeretnénk mutatni Közép-Kelet-Európa online egészségügyi kommunikációs megoldásait, trendjeit. Ezen a rendezvényen első alkalommal fogom prezentálni a Szinapszis friss, 10 országot felölelő MedNetTrack CEE kutatásának eredményeit is. A konferencián most a Pharma7 hírlevél olvasói kedvezményesen vehetnek részt, a "H2CEE" kóddal 25% kedvezménnyel regisztrálhatnak.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.