Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
Az európai egészségügyi rendszerek számos aktuális kihívással kell, hogy szembenézzenek, megkérdőjelezve ezzel a rendszerek fenntarthatóságát. Egy nemrégiben megjelent tanulmány szerint azonban a mobil egészésgügyi megoldások bevezetése 99 milliárd Euró megtakarítást is jelenthet az EU tagországaiban. →
|
|
Az egészségügyi szakemberek megszólítása, bevonása a gyógyszeripari párbeszédbe többet igényel, mint egyoldalú terméküzenetek közzététele. Az alábbi cikkben William J. Tunno, a Boehringer Ingelheim szakmai kapcsolatokért felelős munkatársa osztja meg gondolatait a személyre szabott tartalom hatékonyságáról. →
|
|
A független online orvosi közösségek szövetsége, a Networks in Health együttműködve a Merqurio elnevezésű egészségügyi marketing terén tevékenykedő céggel kiterjesztette szolgáltatásait Olaszország területére is. A 2006-ban induló, orvosok és gyógyszeripari szakemberek számára is elérhető Merqurio több mint 160 ezer új orvossal támogatja a 2 millió tagot számoló Networks in Health közösséget, melynek hazai tagja a www.drportal.hu oldal. →
|
|
A személyes blogok jelentős népszerűségre tettek szert az elmúlt évtizedben, milliók választották a különböző internetes felületeket, hogy megosszák történeteiket, véleményüket. Ezzel egyidőben iparágak, illetve cégek is egymás után kezdték el kihasználni az online tartalomszolgáltatás ezen egyszerű eszközében rejlő lehetőségeket. De vajon mi a helyzet a blogokon megosztott gyógyszeripari üzenetekkel? →
|
|
Az egészségügy mára a digitális kor egyik legnépszerűbb online témájává nőtte ki magát. Emellett a közösségi média jelentős forrása lett az egészségügyi információkeresésnek mind a betegek, mind a szakemberek körében. A gyógyszeriparon belül azonban a mai napig sokan elutasítják a közösségi megoldásokat, nem kis részben a vonatkozó jogi előírások hiánya miatt. →
|
|
Az IBM és a Bostoni Gyermekklinika együtt indította útjára új projektjét, az OPENPediatrics elnevezésű online közösséget, amelynek célja interaktív eszközökkel az orvosi információátadás segítése, illetve a gyermekek klinikai ellátásának javítása függetlenül a betegek tartózkodási helyétől. →
|
|
A Szinapszis Cégcsoportot képviselve idén az a megtiszteltetés ért, hogy a londoni Health 2.0 Europe konferencián Rob Halkes barátommal együtt egy szimpóziumot szervezhetek és moderálhatok, melyben be szeretnénk mutatni Közép-Kelet-Európa online egészségügyi kommunikációs megoldásait, trendjeit. Ezen a rendezvényen első alkalommal fogom prezentálni a Szinapszis friss, 10 országot felölelő MedNetTrack CEE kutatásának eredményeit is. A konferencián most a Pharma7 hírlevél olvasói kedvezményesen vehetnek részt, a "H2CEE" kóddal 25% kedvezménnyel regisztrálhatnak.
→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|