Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
A Breast Cancer Care elnevezésű jótékonysági szervezet új videó kampányt mutatott be, amelynek célja a mellrákban szenvedő nők önbizalmának növelése. Az Arthur London, marketing konzultáns közreműködésével készült poszter és videó műtéten átesett páciensek képeit, történeteit mutatja be.→
|
|
Ahogy a Pharmaphorum az első, AstraZeneca által támogatott kerekasztal beszélgetésére készül az onkológia és személyre szabott egészségügy témájában, Paul Tunnah, a portál alapítója körbejárja a fontosabb szempontokat, véleményeket és eddigi lépéseket. →
|
|
Az elmúlt évtized a marketing és kommunikáció forradalmi időszakának tekinthető. A folyamatosan változó virtuális világ, az egymást követő újabb és újabb csatornák és online felületek láttán egyes iparágak, így a gyógyszeripari szektor is óvatosan közelíti meg a digitális megoldásokat. →
|
|
Egy nemrégiben megjelent felmérés szerint a brit lakosság egyharmada ritkábban fordul orvoshoz egészségügyi és fitnesz digitális eszközök használata nyomán. A megkérdezettek jelentős hányada nyilatkozott úgy, hogy a lépésmérők, szívműködést monitorozó és egyéb készülékek miatt kevesebbszer szorulnak orvosi ellátásra. Ez a trend jelentős szerepet játszhat az egészségügyi kiadások csökkentésében. →
|
|
A Pew Internet nemrég publikált kutatása alapján tízből nyolc egészséggel kapcsolatos online keresés kiindulópontja a Google. Ez az eredmény 2000 óta változatlan. A keresők által megjelenített információ azonban sokszor pontatlan, hiányos lehet. A Santa Clara városában, Kaliforniában megrendezett Health 2.0 konferencián több előadó hangsúlyozta az online betegközösségek szerepét az egészségügyi információszerzés folyamatában. →
|
|
Egy korábbi felmérés szerint a marketing szakemberek 76 százaléka véli úgy, a marketing terén nagyobb változások történtek az elmúlt 2 évben, mint az azt megelőző fél évszázadban. De vajon igaz-e ez a gyógyszeripari marketing területére is? És vajon milyen hatékony eszközei lehetnek a felzárkózásnak? →
|
|
A Szinapszis Cégcsoportot képviselve idén az a megtiszteltetés ért, hogy a londoni Health 2.0 Europe konferencián Rob Halkes barátommal együtt egy szimpóziumot szervezhetek és moderálhatok, melyben be szeretnénk mutatni Közép-Kelet-Európa online egészségügyi kommunikációs megoldásait, trendjeit. Ezen a rendezvényen első alkalommal fogom prezentálni a Szinapszis friss, 10 országot felölelő MedNetTrack CEE kutatásának eredményeit is. A konferencián most a Pharma7 hírlevél olvasói kedvezményesen vehetnek részt, a "H2CEE" kóddal 25% kedvezménnyel regisztrálhatnak.
→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|