Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

A Janssen kibővíti egészségügyi mobil alkalmazását (En)

A Janssen családi segítséget ösztönző funkciókkal bővítette ki Care4Today elnevezésű adherencia programját, aminek célja a gyógyszeres kezelések pontosabb követésének elérése. Az eredetileg tavaly bemutatott emlékeztető szolgáltatás üzenetekkel, mobil alkalmazással és weboldallal igyekszik emelni az adherencia szintjét.

Pfizer – Digitális orvoslátogatás (En)

A Pfizer digitális orvoslátogatást vezetett be Nagy-Britanniában, amely egy igen szokatlan módja az indirekt marketing kampányok kivitelezésének. Az új szolgáltatás, ‘Pfizerline’ az orvos és látogató közötti kommunikáció új módját teszi lehetővé különböző termékekre vonatkozó információk megosztásával egyidejűleg.

Onkológia és a személyre szabott egészségügy jövője (En)

2013 júliusában az AstraZeneca támogatásával zajlott egy kerekasztal beszélgetés az onkológia és személyre szabott egészségügy kapcsolatáról, lehetőségeiről. A Pharmaphorum oldalán megjelent beszámoló a beszélgetés fontosabb mozzanatait, megállapításait foglalja össze.

7 tipp a sikeres gyógyszeripari tartalommarketinghez (En)

A tartalommarketing az elmúlt évek népszerű témája volt a brandépítés témakörében. Az alábbi cikkben Deirdre Coleman vizsgálja meg a tartalommarketing legújabb trendjeit, illetve a gyógyszeriparba vetett vásárlói bizalomra gyakorolt hatását.

A Google új egészségügyi cége, a Calico (En)

A Google múlt héten nagy médiaérdeklődés közepette jelentette be újabb egészségügyi beruházását, a Calico elnevezésű cégét, amelynek vezetésével a Genetech és Apple vezetőségi tagját, Arthur Levinson-t bízták meg. Bár a pontos tevékenységről nem sokat lehet eddig tudni, a cég az idősebb korban jellemző betegségekkel kapcsolatosan tervez különböző szolgáltatásokat.

Az iPad szerepe a gyógyszeripar átalakításában (En)

Az iPad megjelenése óta sokan rávilágítottak a készülék szerepére mindennapjaink átalakításában. De mi a helyzet a gyógyszeriparral? Mennyiben befolyásolta, illetve formálta át a szektort a táblagépekkel való kommunikáció és a hozzá kapcsolódó marketing megoldások?

Health 2.0 Europe 2013 – Újabb akció a Szinapszissal (En)

A Szinapszis Cégcsoportot képviselve idén az a megtiszteltetés ért, hogy a londoni Health 2.0 Europe konferencián Rob Halkes barátommal együtt egy szimpóziumot szervezhetek és moderálhatok, melyben be szeretnénk mutatni Közép-Kelet-Európa online egészségügyi kommunikációs megoldásait, trendjeit. Ezen a rendezvényen első alkalommal fogom prezentálni a Szinapszis friss, 10 országot felölelő MedNetTrack CEE kutatásának eredményeit is. A konferencián most a Pharma7 hírlevél olvasói kedvezményesen vehetnek részt, a "H2CEE" kóddal 25% kedvezménnyel regisztrálhatnak.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.