Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
A Szinapszis Cégcsoportot képviselve idén az a megtiszteltetés ért, hogy a londoni Health 2.0 Europe konferencián Rob Halkes barátommal együtt egy szimpóziumot szervezhetek és moderálhatok, melyben be szeretnénk mutatni Közép-Kelet-Európa online egészségügyi kommunikációs megoldásait, trendjeit. Az előadások és az azt követő beszélgetés keretében Rob Halkes (Hollandia), Oxana Kolosova (Oroszország), és Tomáš Větrovský (Csehország) közreműködésével kitérünk a régió országaiban tapasztalt különbségekre, a közép-kelet-európai digitális kampányok sajátosságaira, az orvosi és beteg internethasználati szokásokra, illetve kiemelt figyelmet szentelünk a mobil egészségügy lehetőségeinek. Ezen a rendezvényen első alkalommal fogom prezentálni a Szinapszis friss, 10 országot felölelő MedNetTrack CEE kutatásának eredményeit is. →
|
|
A gyógyszeripari betegedukációs, illetve termékekhez kapcsolódó weboldalak népszerűségét elsősorban az orvosok megítélése, és az ő ajánlásuk befolyásolja. Egy tengerentúli felmérés szerint a betegek leginkább akkor látogatnak gyógyszeripari cégek által működtetett portálokat, ha arra orvosuk felhívja figyelmüket. →
|
|
A gyógyszeripari cégek eddig leginkább évente egy-két nagy létszámú, személyesen lebonyolított motiváló tréninggel igyekeztek megoldani az orvoslátogatók továbbképzését. A digitális korban azonban más látogatói képességekre van szükség, emellett pedig a termékekre vonatkozó üzenetek is sokkal konkrétabbak. A megváltozott elvárásoknak megfelelően így a látogatók képzését is át kell alakítani. →
|
|
A tudományos kutatásokat végző szakemberek a közelmúltban egyre aktívabban használtak különböző közösségi média alkalmazásokat. Ez a közösségi tevékenység azonban leggyakrabban zárt platformokra korlátozódott. Az alábbi cikkben David Shiffman, a University of Miami munkatársa elemzi a Twitter használatának előnyeit tudományos kutatások, felmérések során. →
|
|
Az alábbi tanulmány a kapcsolatépítés folyamatait vizsgálja egészségügyi online közösségekben, különös figyelmet fordítva a kapcsolatok kialakításához szükséges bizalomra. A felmérés szerint a különböző szempontok bevonása, az empátia erősítése, a kapcsolatok sokrétűsége mind meghatározó a bizalom kialakításában, és így az online közösségek hatékony működésében. →
|
|
A szektor negatív megítélésének kérdése hosszú idő óta foglalkoztatja az iparági szakembereket. A Pfizer vezérigazgatója, Ian Read szerint a gyógyszeriparról kialakított jelenlegi kép, illetve a társadalom számára elengedhetetlen, hasznos, minőségi egészségügyi szolgáltatást végző szektor elképzelése között egyre nagyobb a távolság. Ennek a két imázsnak a közelítése jelentős fontossággal bír a gyógyszeripar jövőjét illetően. →
|
|
Az AstraZeneca olyan mobil applikáció kialakítását támogatja, amely segít súlyos szívbetegségben szenvedő páciensek ellátásában, illetve a szívroham rizikójának felmérésében. A GRACE 2.0 alkalmazás orvosoknak, ápolóknak, mentősöknek nyújt segítséget a beteg állapotának felmérésében és a megfelelő ellátás kiválasztásában.
→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|