Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

A vezeték nélküli egészségügyi megoldások piaca várhatóan eléri az 59.7 milliárd dollárt 2018-ra (En)

A nemzetközi vezeték nélküli egészségügyi eszközök piacának értékét 2013-ban 23.8 milliárd dollárra becsülték, ez az összeg az 59.7 milliárd dollárt is elérheti 2018-ra. A gyors növekedés mögött az idősödő társadalom, az egészségügyi kiadások csökkentésének igénye, a krónikus betegségek kezelésének szükségessége, illetve a technológia fejlődése állhat.

Gyógyszeripari értékesítési tréning a digitális korban (En)

Ahogy számos gyógyszeripari cég egyre nagyobb összegeket fordít arra, hogy értékesítő csapatának munkáját digitális eszközökkel segítse, fontos azt is átgondolni, milyen cégen belüli tréningek megvalósítását tehetik lehetővé ezek az újonnan alkalmazott digitális megoldások.

Roche - daganatos betegeknek szóló weboldal a Saatchi & Saatchi Health segítségével (En)

AA Saatchi & Saatchi Health elnevezésű ügynökség újra elindította a Roche vastagbél rákkal foglalkozó spanyol weboldalát. A portál, amely egy évtizede indult először, szakembereknek igyekszik orvosi információt átadni, illetve betegeknek teremt lehetőséget az egymással való online kommunikációra.

Novartis: "Meningitis: Keep Watching" kampány (En)

A Meningitis: Keep Watching elnevezésű kampány célja, hogy felhívja a lakosság figyelmét a betegségre, illetve a gyermekeknek adható oltással lehetséges megelőzésre. A Novartis megbízásából a Ruder Finn független kommunikációs ügynökség egy integrált kampányt dolgozott ki, amely a közönség aktív bevonására épít.

Boehringer - Twitter chat a COPD-ről (En)

A #ChatAFib hashtag alatt futó korábbi Twitter chat után a Boehringer újabb témában, a COPD betegségről szervezett beszélgetést a közösségi platformon. A chat az Európai Légzőszervi Társaság konferenciáján belül zajlott. Az alábbi cikk a megfelelően moderált online beszélgetések hatékonyságát, illetve előnyeit emeli ki.

Gyógyszeripar, figyelemfelkeltés és közösségi média (En)

A gyógyszeripar számára a közösségi média számos lehetőséget, de ugyanígy számos veszélyt is jelenthet. Egyrészről a közösségi oldalak az információátadás és kommunikáció hatékony csatornáinak bizonyultak az évek folyamán, másrészt viszont a gyógyszeriparra jellemző szigorú jogi szabályozások jelentősen befolyásolják a közösségi megoldások megvalósulásának feltételeit.

Health 2.0 Europe London 2013 - Promóciós kód (En)

A Health 2.0 Europe konferencia ezévben Londonban kerül megrendezésre. A digitális egészségügy jelentősebb szereplőinek rendezvényén most a Pharma7 hírlevél olvasói kedvezményesen vehetnek részt, az "AK2013" kóddal 15% kedvezménnyel regisztrálhatnak.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.