Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Hatékony gyógyszeripari közösségi média mellékhatások nélkül (En)

A gyógyszeripari cégek jelentős előnyre tehetnek szert a közösségi platformok, trendek követése által. Az iparág szigorú szabályozása, előírásai azonban óvatosságra intenek – fejti ki az alábbi cikkben Dr. Ed Tucker, a Janssen Research & Development alelnöke.

Az AstraZeneca új videó portált indít (En)

Az AstraZeneca a tengerentúli Oncology Specialty Group elnevezésű kiadóval együttműködve indította útjára az egészségügyi szakembereknek szóló videó tartalomra épülő weboldalát. A felületen mellrákban szenvedő betegek osztják meg tapasztalataikat betegségükkel kapcsolatban.

Az összetett, komplex mobil megoldások kora (En)

A hordható fitnesz kiegészítőktől kezdve az alvást monitorozó alkalmazásokig számos applikáció segíti a pácienseket nap mint nap egészségi állapotuk monitorozásában. A mobilra fejlesztett egészségügyi appok azonban egy fragmentált piac részét képezik, a fejlesztő cégek közötti együttműködés, az összetett megoldások kidolgozása még a jövő feladata.

Látogatás táblagéppel – orvosi megítélés (En)

A Manhattan Research kutatása szerint az elmúlt három évben a gyógyszeripari cégek jelentős többsége bevezette a táblagépekkel való orvoslátogatást, amely alapvetően alakítja át a látogatás módját, növelve a prezentációk hatékonyságát. Ennek ellenére számos tabletek adta lehetőség egyelőre kihasználatlan.

Novartis – Pinterest mellrák kampány (En)

A Novartis tovább bővítette a Pinterest képmegosztó közösségi oldal céges használatát, hiszen az oldal segítségével alakította ki legújabb, mellrákkal kapcsolatos betegedukációs kampányát. A cég a Pinterest segítségével igyekszik felhívni a közönség figyelmét a betegség gyakoriságára.

Mobil egészségügy: Együttműködés és innováció (En)

A gyógyszeripar digitális szakértői sok esetben a mobil egészségügyi megoldások jelentőségét, transzformatív szerepét emelik ki. Az alábbi cikkben Dr. Jane Chan, az UCB vezető orvosi tanácsadója a szektorok, üzleti partnerek közötti együttműködés fontosságát hangsúlyozza.

Health 2.0 Europe London 2013 - Promóciós kód (En)

A Health 2.0 Europe konferencia ezévben Londonban kerül megrendezésre. A digitális egészségügy jelentősebb szereplőinek rendezvényén most a Pharma7 hírlevél olvasói kedvezményesen vehetnek részt, az "AK2013" kóddal 15% kedvezménnyel regisztrálhatnak.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.