Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
Az alábbi cikkben a PMLiVE weboldal szakemberei gyűjtik össze a gyógyszeripari Twitter használatának legújabb trendjeit. Bár 2013-nak még közel sem járunk a végén, már 40 új gyógyszeripari Twitter profil született. A szektor aktív közösségi oldalait a PMLiVE átfogó adatbázisban rendszerezi.→
|
|
Bár egyre több szó esik a mobil egészségügyről, illetve annak újabb és újabb lehetőségeiről, a diskurzusból eddig hiányzik az ápolók szerepének kiemelése. Az ellátás során az ápolók közvetlenül alkalmazzák a technológiákat, illetve mobil eszközök segítségével kommunikálnak szakemberekkel és betegekkel egyaránt. Így jelentős hangsúlyt kell fektetni a mobil egészségügyben betöltött szerepük megvitatására.→
|
|
A mobil alkalmazások átlagosan 26 százalékát egyetlen egyszer használják, 74 százalékukat pedig a tizedik használat után nem nyitják meg többször. A jobb és újabb applikációk megjelenése, illetve a felhasználóbarát kialakítás hiánya a legfőbb oka az alkalmazások sikertelenségének. Ugyanakkor fontos megjegyezni, hogy számos beteg nem szívesen monitorozza egészségi állapotát. Ezt érdemes szem előtt tartani az applikációk kialakítása és reklámozása során.→
|
|
A legtöbb cég addig nem vág bele egy új médium alkalmazásába, amíg legalább egy becsült értéke nincs a várható bevételt illetően. Nincs ez másképp a közösségi médiával sem. Egy cég sem fog időt és energiát fordítani egy olyan módszerre, amelynek nem biztosított a hatékonysága. Éppen ezért fontos a várható megtérülés becslése, hiszen ez meggyőző erőt ad közösségi stratégiánknak.→
|
|
Míg sokan belevetik magukat a céges profilok gyártásába, a közösségi kommunikációs tervek kivitelezésébe, addig sokan tartanak attól, hogy egy Facebook oldal létrehozása, illetve szakmai weboldal fejlesztése még nem hoz nagyobb ismertséget, illetve bevételt. Íme néhány statisztikai adat a kétkedőknek.→
|
|
A közösségi média ereje számos szektort mozgatott meg az elmúlt néhány évben. Cégek sora kezdett el olyan kommunikációs technikákat alkalmazni, amelyek a mindennapok közösségi kultúrájában már megszokottá váltak. A gyógyszeripar azonban még mindig nem tud felzárkózni, főként a különféle szabályozásoktól való félelme miatt.→
|
|
A Health 2.0 Europe konferencia ezévben Londonban kerül megrendezésre. A digitális egészségügy jelentősebb szereplőinek rendezvényén most a Pharma7 hírlevél olvasói kedvezményesen vehetnek részt, az "AK2013" kóddal 15% kedvezménnyel regisztrálhatnak.
→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|