Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Vezeték nélküli megoldások a mobil egészségügyben (En)

Az alábbi cikkben Dr. Robert Milner, a Cambridge Consultants vezető tanácsadója járja körül az olcsó, vezeték nélküli egészségügyi mobil megoldások kérdését. Többek között beszámol arról, hogyan javítható a betegek adherenciája okostelefonok és gyógyszeres dobozok összekapcsolásával.

Egészségügyi szervezetek és a Pinterest - közösségi kommunikáció és brandépítés (En)

A A Pinterest képgyűjtő és megosztó oldal immár a harmadik legnépszerűbb közösségi oldal a Facebook és a Twitter után - mutatta ki az Experian Marketing Services legújabb tanulmánya. Ahogy a Pinterest-et egyre nagyobb közönség használja, az egészségügyi intézmények is igyekeznek az online képmegosztó oldal nyújtotta lehetőségekkel élni.

Boehringer Ingelheim - digitális kutatás a diabéteszről (En)

Az A Boehringer Ingelheim közösen a Healthrageous, Inc. digitális egészségügyi céggel és a United BioSource Corporation (UBC) segítségével 2-es típusú diabéteszben szenvedő betegek digitális szokásait vizsgálta, illetve azt, hogy ezen technológiák miként segítik a pácienseket állapotuk monitorozásában. A kutatás célja olyan megoldások feltárása, amelyek megkönnyíthetik a betegek számára cukorbetegségük, egészségi állapotuk folyamatos ellenőrzését.

Johnson & Johnson az európai egészségügyi üzletemberekért (En)

A Johnson & Johnson (J&J) egy új mentor programot hozott létre, amellyel európai, a digitális egészségügy területén tevékenykedő üzletembereket, innovátorokat igyekszik támogatni. A Digital Health Masterclass elnevezésű kezdeményezés 50,000 eurót ajánl fel a legígéretesebb jelentkezőnek.

4 mítosz az egészségügyi közösségi médiáról (En)

A Ragan's Healthcare Communication News weboldal szerkesztői 2012 szeptembere óta gyűjtenek adatokat az internetezők egészségügyi online tájékozódással kapcsolatos szokásairól. A több mint egy éves kutatás után weboldalukon tették közre a közösségi médiával és egészségügyi információkkal kapcsolatos tévhiteket.

Infografika- Hogyan informálódnak a betegek a digitális korban (En)

Az alábbi infografika kapcsán a készítők olyan egészségügyi dolgozókat kerestek meg, akik közvetlenül a páciensekkel foglalkoznak, így ismerik tájékozódási szokásaikat, illetve hogy milyen mértékben használják a különböző technológiákat orvosi információk kereséséhez. Az egészségügyi dolgozók önmaguk is fontos szereplőivé válnak a tájékozódási folyamatnak.

Health 2.0 Europe London 2013 - Promóciós kód (En)

A Health 2.0 Europe konferencia ezévben Londonban kerül megrendezésre. A digitális egészségügy jelentősebb szereplőinek rendezvényén most a Pharma7 hírlevél olvasói kedvezményesen vehetnek részt, az "AK2013" kóddal 15% kedvezménnyel regisztrálhatnak.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.