Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Tanulmány: A betegek internetezési szokásai és kezelésben betöltött szerepük (En)

Azok a páciensek, akik rendszeresen használják az internetet, nagyobb valószínűséggel részesítik előnyben a beteg-központú ellátást, illetve vesznek aktívan részt kezelésük kialakításában - mutatta ki egy nemrégiben publikált tanulmány. A kutatás során egyetemisták és idősebb, 70 év fölötti betegek internetezési szokásait és egészségügyhöz kapcsolódó attitűdjeit vetették össze.

Brit betegedukációs kampány a tüdőrákról (En)

A brit kormány újra elindította tüdőrákhoz kapcsolódó egészségügyi betegedukációs kampányát. A korábbi programok nyomán 14 százalékkal nőtt a korai diagnózisok aránya. A "Be Clear On Cancer" elnevezésű kampány célja, hogy felhívja a lakosság figyelmét a tüdőrák tüneteire és kezelési lehetőségeire.

SEO a közösségi média korában (En)

Miután a Facebook, Twitter, Pinterest és más közösségi oldalak egyre fontosabb szerepet játszanak a digitális tartalmak között, a keresők is egyre nagyobb erőfeszítéseket tesznek, hogy bevonják a közösségi elemeket az online keresés folyamatába. Éppen ezért a SEO stratégia kialakítása során elengedhetetlen a közösségi oldalak és alkalmazások figyelembe vétele.

A mobil alkalmazás marketing 6 alapvető szabálya (En)

Mára már nem elegendő egy mobil applikációt csupán kialakítani, a felhasználók nem feltétlenül találják meg és kezdik el használni az egyes alkalmazásokat. Ennek ellenére számos cég alapvető marketing stratégia, illetve felhasználói visszajelzés nélkül jelenteti meg új applikációit.

A gyógyszeripar és a Twitter videómegosztó funkciója (En)

A Boehringer Ingelheim, az Abbott és az AstraZeneca az elsők között kezdték el használni a Twitter új, videómegosztó kiegészítő alkalmazását, a Vine-t. Az év elején bemutatott funkcióval a felhasználók 6 másodperces videókat oszthatnak meg követőikkel.

Medtronic - sebészeti tréning iPad-en (En)

A sebészet területén folyamatosan megjelenő új technikák, eljárások, eszközök állandó továbbképzést tesznek szükségessé. A szakemberek azonban sokszor kétkedve fogadják ezen újításokat. A Medtronic tengerentúli, orvosi segédeszközöket és alkalmazásokat értékesítő cég tapasztalatai szerint azonban táblagépek segítségével, illetve játékosított szimulációs tartalommal hatékonyabban kivitelezhető az orvosoknak szánt tréning, az új eszközök ismertetése.

Health 2.0 Europe London 2013 - Promóciós kód (En)

A Health 2.0 Europe konferencia ezévben Londonban kerül megrendezésre. A digitális egészségügy jelentősebb szereplőinek rendezvényén most a Pharma7 hírlevél olvasói kedvezményesen vehetnek részt, az "AK2013" kóddal 15% kedvezménnyel regisztrálhatnak.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.