Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

PatientsLikeMe - online közösség mint a klinikai kutatások eszköze (En)

A PatientsLikeMe portál és az inVentiv Health közötti együttműködés szemléletes példája annak, miként csökkenthetik a digitális közösségek a klinikai kutatások költségeit. Az inVentiv Health konzultációs cég és a PatientsLikeMe közös erővel dolgozik kutatásokban résztvevők gyorsabb felkeresésén, toborzásán.

A Google "segíti" az illegális online gyógyszertárakat (En)

Kevesebb mint két évvel a Google 500 millió dolláros megegyezése után a cég kereső alkalmazása újabb jogi nehézségeket okozhat. A Google hivatalos álláspontja szerint a cég csak kivételes esetekben avatkozik bele a keresőjében megjelenő kifejezések automatikus kiegészítésébe, és ezt nem tartja indokoltnak az illegális online patikákra érkező keresések esetén.

Egészségügyi alkalmazások - leginkább a fiatal nők körében népszerűek (En)

Egy nemrégiben készült felmérés szerint a mobil játékok a legkevésbé népszerűek a 25-34 éves felhasználók körében, míg az egészséggel, fitnesszel kapcsolatos applikációkat leggyakrabban fiatal nők használják. A 25-34 év közötti nők mintegy 200 százalékkal több időt töltenek ezekkel az alkalmazásokkal mint a felhasználók bármelyik másik csoportja.

Brit patikák és táblagépek (En)

Az Alphega elnevezésű patika hálózat ingyen táblagépeket és egyedi igények szerint kialakított applikációkat ajánl brit tagjainak. A készülékek és alkalmazások célja, hogy segítsenek a patikusoknak lépést tartani a brit Nemzeti Egészségügyi Szolgálat új reformjaival.

Orvoslátogatók és a digitális tréningek szerepe (En)

Egy olyan összetett és gyorsan változó területen mint a gyógyszeripar, az állandó fejlődés és tréning nélkülözhetetlen és természetes része kell legyen az üzleti stratégiának. A folyamatos továbbképzés hiánya nem csupán a cégek jövőjét befolyásolja, de hatással lehet az egészségügy alakulására is.

Sanofi - Iberia, az orvosi digitális kommunikáció új eszköze (En)

Ahogy az orvosok egyre inkább a közösségi kommunikációs csatornák felé fordulnak egészségügyi témák megvitatása, kollégákkal való eszmecsere esetén, a gyógyszeripari cégek gyakran kevésbé elérhetőnek érezhetik közvetlen közönségüket. Éppen ezért Spanyolországban a Sanofi proaktív módon közelítette meg a digitális trendeket egy új, szakembereknek szánt közösségi kommunikációs eszköz kialakításával.

Health 2.0 Europe London 2013 - Promóciós kód (En)

A Health 2.0 Europe konferencia ezévben Londonban kerül megrendezésre. A digitális egészségügy jelentősebb szereplőinek rendezvényén most a Pharma7 hírlevél olvasói kedvezményesen vehetnek részt. A regisztrálók az "AK2013" kóddal további 15% kedvezménnyel vehetik igénybe az Early Bird tarifákat.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.