Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
A Novartis egy új, interaktív online kampányt indított útjára a szklerózis multiplex világnapja alkalmából. Az "MS and Our Story" elnevezésű kezdeményezés betegek motiváló, inspiráló történeteit igyekszik összegyűjteni, ezzel segítve a szklerózis multiplexben szenvedő pácienseket és szakszerű tájékoztatást nyújtva a szélesebb közönségnek.→
|
|
A Boehringer Ingelheim és a Lilly közös programmal hívja fel a figyelmet a cukorbetegség következményeire és kezelésének fontosságára. Új online játékuk, a "Complications Combat" célja a páciensek tájékoztatása a betegség kezelésével és lehetséges komplikációival kapcsolatosan. A játék asztali számítógépeken és iPad-en ingyenesen elérhető.→
|
|
A Pharmaphorum.com jelenleg futó interjú-sorozatában egészségügyi szakembereket kérdez a gyógyszeriparral fenntartott kapcsolatukról, a leginkább hatékony kommunikációs megoldásokról. A sorozat negyedik részében Hannah Blake egy Nagy-Britanniában praktizáló onkológust kérdez a témáról.→
|
|
Az alábbi cikkben Amy Ohm járja körül az online közösségek hatását a páciensek érzelmeire, illetve a betegségükhöz kötődő nehézségek feldolgozására. Az internetes felületeken aktív betegek sokszor magasabb fokú adherenciát mutatnak, amely történetük megosztásának, illetve más páciensekkel való kapcsolattartásnak is köszönhető.→
|
|
Mi is valójában a digitális stratégia - gondolkodásmód, kontextus, egy alapvető mérföldkő a gyógyszeripari kommunikációban, vagy egy még ismeretlen jövőnek első lépése? Az alábbi cikkben Kai Gait, nemzetközi digitális kommunikációs szakember osztja meg gondolatait a gyógyszeripar digitális trendjeinek jövőjéről.→
|
|
A Healthcare Innovation World Cup versenyét egy vezeték nélküli gyógyszeradagoló készülék nyerte, amely leméri az aktuális gyógyszermennyiséget, illetve gyógyszer emlékeztetőt küld a betegeknek. Az adherencia javítását megcélzó díjnyertes találmány az AdhereTech nevéhez fűződik, amely ez alkalommal elnyerte a Boehringer Ingelheim által támogatott innovációs verseny első díját. →
|
|
A Londonban megrendezésre kerülő Digital Health Forum 2013 a digitális egészségügy befektetőinek, jelentősebb szereplőinek rendezvénye, amelyen most a Pharmapromo hírlevél olvasói 50 százalékos kedvezménnyel vehetnek részt. Az eseményen a világ 25 vezető digitális egészségügyi cége vesz részt.
→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|