Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
A Digital Health Forum 2013 a digitális egészségügy befektetőinek, jelentősebb szereplőinek rendezvénye, amelyen most a Pharmapromo hírlevél olvasói 50 százalékos kedvezménnyel vehetnek részt. Az esemény a világ 25 vezető digitális egészségügyi cégét sorakoztatja fel, kiváló üzleti lehetőségeket kínálva a megjelenő közönségnek.→
|
|
Az alábbi cikkben Francesco Raimo, a Life Healthcare Communications digitális igazgatója járja körül az iparág és digitális innováció kérdéskörét. Meglátása szerint a digitális innovatív elemek elengedhetetlen részévé váltak a marketing kampányoknak, függetlenül az egyes cégek üzleti modelljétől, stratégiájától.→
|
|
Számos gyógyszeripari és egészségügyi cég használja fel az online orvosi közösségek útján szerzett információkat egyes termékek, kampányok várható sikerének felmérésére. A Network in Health elnevezésű nemzetközi együttműködés éppen ebben segíti a gyógyszeripar szereplőit - online orvosi közösségek összefogásával a lehetséges eredményeket, ROI-t és a viselkedésbeli változásokat igyekszik előrejelezni.→
|
|
A legjobb szándék ellenére is sokszor előfordul, hogy egészségügyi szakemberek túlságosan bonyolult, illetve összetett tájékoztatókat állítanak össze páciensek és családjaik számára. Míg szakmai körökben problémamentes az orvosi zsargon használata, a betegekkel való kommunikáció során mindenképpen érdemes az egyszerű, átlátható, érthető megfogalmazások alkalmazása.→
|
|
Ahhoz, hogy a gyógyszeripar méginkább elsajátítsa a közösségi kommunikáció fortélyait, a hallgatás, illetve tájékozódás elengedhetetlen. A "csendes közösségi szemlélődés" később segíthet a megfelelő kommunikációs csatornák kiválasztásában, az éppen aktuális trendek, témák megismerésében.→
|
|
A brit Királyi Gyógyszerész Társaság új kezdeményezésével a közösségi média használatára ösztönzi a helyi gyógyszerészeket. A társaság eszközök és irányelvek sorát tette közzé nemrég, amivel segíteni igyekszik a szakembereket a Twitter, Facebook és egyéb oldalak alkalmazása során.→
|
|
Néhány éve az okostelefonok csupán a technológia iránt érdeklődő tinédzsereket, illetve fiatalokat tartották lázban. Mára ezen készülékek használata sokkal szélesebb közönségre igaz. Egy 2013 márciusában készült felmérés szerint az egészséggel kapcsolatos ingyenesen letöltött alkalmazások száma elérte a 4 milliót, míg a felhasználók 300 ezer fizetős applikációt töltöttek le.
→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|