Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
A digitális újítások nem csupán az egészségügy alapvető átalakulását ígérik, de üzleti szempontból is jövedelmező trendeket ígérnek. Az egészséggel kapcsolatos applikációk, az egészségügyi adathalmazok felhasználása, illetve a betegek adatainak közvetlen elemzése a gyógyszeripar új irányvonalait vetítik előre.→
|
|
A fogyasztókkal, páciensekkel való kommunikáció új formái újszerű befektetéseket, koncentrációt követelnek a gyógyszeripari cégek részéről, főként a marketing és értékesítés területén. Ennek megfelelően a gyógyszeripari kommunikációs tevékenységek a jövőben várhatóan három területre összpontosulnak majd: a többcsatornás marketing, digitális marketing és az analitika területére.→
|
|
Az új technológiák megjelenésével a gyógyszeripari cégek egyre inkább törekednek úttörő, a digitális marketing piacot alapvetően átformáló megoldások kialakítására. Ez az attitűd jellemző sokszor a gyógyszeripari weboldalak fejlesztése kapcsán is, az újszerű funkciók alkalmazása azonban háttérbe szoríthatja a felhasználóbarát megoldásokat.→
|
|
Mára többezer egészségügyi mobil applikáció, szenzoros eszköz, weboldal, illetve digitális szolgáltatás érhető el. De vajon hogyan választanak a felhasználók az egyre szélesebb kínálatból? Hogyan jut el a közönséghez az újabb és újabb termékek, megoldások híre?→
|
|
A Johnson & Johnson az elmúlt 10 évben először indított céges kampányt, amely nyomtatott kiadványok és TV reklámok segítségével népszerűsíti a 'For all you love' elnevezésű brandépítő programot. A több mint 20 millió dolláros kampány a cég imázsát igyekszik javítani az elmúlt évek nehézségei és termékvisszahívásai után.→
|
|
A Pharmaphorum.com új interjú sorozatában a weboldal egészségügyi szakembereket kérdez a gyógyszeriparral való kommunikáció bizonyos formáiról. Milyen témákkal kapcsolatban várnak el az orvosok folyamatos tájékoztatást a gyógyszeripari cégektől? Ezt milyen formában érdemes közvetíteni, illetve milyen véleménnyel vannak az online és személyes kommunikáció hatékonyságáról? Többek között ezekre a kérdésekre is választ kapunk az alábbi cikkben.→
|
|
A gyógyszeripar területén alkalmazott többcsatornás marketing megoldások eddig változó eredménnyel jártak. Míg a haladóbb szellemű cégek igyekeznek újszerű technikákat bevonni az értékesítés és marketing tevékenységekbe, sokan makacsul ragaszkodnak a hagyományos, sokszor hatástalan kommunikációs eszközökhöz.
→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|