Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

A Boehringer Ingelheim és Lilly diabétesz edukációs kampánya (En)

A Boehringer Ingelheim és a Lilly közös betegedukációs programot indított el a nátrium-glükóz kotranszporterek szerepéről a cukorszint egyensúlyban tartásával kapcsolatosan. A 2-es típusú cukorbetegségben szenvedő pácienseknek szóló kampány részeként a cégek egy mikro-weboldalt is elindítottak, amely videó formájában igyekszik tájékoztatni a látogatókat.

Digitális és közösségi megoldások a gyógyszeriparban (En)

Az alábbi cikkben Rebecca Aris, a Pharmaphorum.com szerkesztője gyűjti össze az elmúlt hónap digitális és közösségi médiával kapcsolatos gyógyszeripari híreit, írásait. Így szó esik például a tartalom marketing, a játékosítás, a mobil egészségügy területéről, illetve az orvosok online kommunikációs szokásairól is.

Pfizer - Viagra online rendelés és házhozszállítás (En)

A Pfizer nemrégiben indította útjára új szolgáltatását, Viagra termékének interneten keresztüli terjesztését, illetve házhoz szállítását a tengerentúlon. A Pfizer Amerika egyik legnagyobb gyógyszertárával működik együtt a program kivitelezésében. A páciensek az online platform segítségével rendelhetik meg a készítményt, számolhatják ki biztosításuk összegét, illetve követhetik a rendelt készítmények szállítási idejét.

Afáziás betegek hosszútávú kezelése mobil eszközökkel (En)

A Lingraphica, egy 23 év tapasztalattal rendelkező, afázia rehabilitációval foglalkozó cég mobil alkalmazásokkal és készülékekkel igyekszik segíteni betegeit. A beépített Skype funkció a családdal, barátokkal való kapcsolattartást könnyíti meg, míg az egyéb applikációk folyamatos beszédterápiás, illetve az ajkak és nyelv mozgatását javító gyakorlatokat tartalmaznak, emellett pedig segítenek leküzdeni az olvasás és beszéd nehézségeit.

Pfizer marketing - TV reklámok, YouTube, Facebook, Twitter, Slideshare, és blogok (En)

Az alábbi cikkben John Mack, a Pharma Marketing Blog szerkesztője tekinti át a Pfizer digitális és közösségi média csatornáit. Meglátása szerint, míg a cég hatékonyan reklámozza digitális, újszerű kampányait, a programok kivitelezése hagy még kívánnivalót maga után.

Miért tartanak az orvosok a közösségi médiától? (En)

Mi az oka az orvosok és más egészségügyi szakemberek tartózkodásának, mikor közösségi médiáról, platformokról van szó? Az alábbi cikk összegyűjtötte a leggyakrabban említett félelmeket, akadályokat. Emellett az orvosok 3 leggyakoribb közösségi marketinggel kapcsolatos kérdésére is fény derül.

Infografika - Mobil alkalmazások orvosi ajánlással (En)

Nemrégiben megjelent felmérések szerint egyre több orvos ajánl betegeinek egészséges életmóddal kapcsolatos mobil alkalmazásokat. Egy trend, amely néhány éve még elképzelhetetlen volt. Az eClinicalWorks elnevezésű kutatócég legutóbbi tanulmányában az orvosok mobil megoldások iránti érdeklődését mérte fel.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.