Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Orvosi online közösségek és a gyógyszeripari cégek szerepe (En)

Milyen szerepet játszanak a gyógyszeripari cégek az orvosi internetes közösségek működtetésében, csupán szponzorként, vagy alapítóként vesznek részt? A kérdéskört Kay Wesley járja körül a Pharmaphorum.com oldalán. Míg az egészségügyi szakemberek számára eddig is a mindennapok része volt a folyamatos továbbképzés, illetve az orvosi nézőpontok szakmai megvitatása, napjainkban ez a diskurzus egyre inkább online platformokon zajlik. Hogyan befolyásolja ez a gyógyszeripar szerepét?

Gyógyszeripari vezetők és a Twitter (En)

A közösségi oldalakon nem nagyon találunk olyan gyógyszeripari cégvezetőt, aki aktívan és direkt módon kommunikál, illetve tartja a kapcsolatot az iparág szereplőivel, orvosokkal, betegekkel. Ennek számos oka lehet, többek között a tény, miszerint erre a feladatra egész marketing osztályokat működtetnek a cégek. Ha a vezetők mégis jelen vannak a közösségi platformokon, így például Twitter-en, hivatalos oldaluk legtöbbször nem nyilvános. Az alábbi cikkben John Mack vizsgálja meg a kérdést.

SMS üzenetekkel az asztma ellen (En)

A Georgia Institute of Technology nemrégiben publikált kutatása szerint az asztmában szenvedő gyermek betegek állapota jelentősen javítható SMS üzenetek segítségével. A kutatás során a páciensek a betegségükkel kapcsolatos információt tartalmazó üzeneteket kaptak, illetve mobil készülékük segítségével tüneteikkel kapcsolatos kérdésekre válaszoltak. A kísérletben résztvevők nemcsak tájékozottabbak lettek, de tüneteik is jelentősen javultak.

Janssen - A páciensek megismerése a sikeres weboldal kialakításához (En)

Az alábbi cikkben Robert Dossin és Corinne Pilgrim mutatja be, hogyan használta fel a Janssen az oldalának látogatóiról szerzett információt a portál felhasználóbarát átalakítása során. A Janssen "24×7 schizophrenia" elnevezésű weboldala betegeknek és szakembereknek nyújt segítséget a skizofréniával kapcsolatos, nemegyszer kihívásokkal teli kommunikációban, illetve az adherencia javításában.

A mobil marketing mítoszai (En)

A közönség megismerése, illetve az üzenetek időzítése mind hiábavaló, ha a fogyasztókkal való kommunikáció módja nem megfelelő. A mobil marketing területén sokszor nem hatékony a máshol jól bevált üzleti stratégiák alkalmazása. Ezen a területen a perszonalizációnak, személyre szabott kialakításnak egyre nagyobb szerep jut.

Új online Parkinson betegközösség (En)

A Britannia Pharmaceuticals nemrégiben indította útjára új internetes betegközösségét Parkinson-kórban szenvedő páciensek, illetve orvosaik, ápolóik számára. A "The Parkinson Hub" elnevezésű oldal látogatói a betegséggel kapcsolatos híreket, tanácsokat olvashatnak a portálon.

Egy mobil fogyókúrás alkalmazás eredményei (En)

Az elhízás napjaink jelentős egészségügyi problémája világszerte. Számos fogyókúrás applikáció látott már napvilágot, az eredmények azonban eddig változónak bizonyultak. Az alábbi esettanulmány egy konkrét példán keresztül mutatja be a sikeres mobil applikációk kialakításának alappilléreit.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.