Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
A Cegedim Strategic Data (CSD) adatai alapján az amerikai cégek 65 százalékkal többet költöttek tavaly digitális kampányokra. Ugyanezekre az online csatornákra az európai gyógyszeripari cégek 40 százalékkal többet szántak az előző évnél. A felmérést végzők szerint a jelentős növekedés ellenére az európai digitális befektetések mértéke még mindig csupán töredéke az amerikainak.→
|
|
Az Európai Gyógyszerügynökség 2012-es évet összefoglaló beszámolója kitér a tavalyi év főbb trendjeire, így a génterápia és gyógyszeripari jogi szabályozás újonnan felmerülő kérdéseire. A 2012-es éves beszámolót múlt héten tette közzé az ügynökség.→
|
|
Egy nemrégiben megjelent kutatás szerint a mobil egészségügy piaca akár 26 milliárd dollárt is érhet 2017-re. A tanulmányt készítő német, Research2Guidance elnevezésű kutatócég előrejelzése alapján ugyanebben az évben a mobil applikációkhoz kapcsolható, egészségi állapot felmérését és monitorozását segítő szenzoros kiegészítőkből származó bevétel eléri majd a 5.6 milliárd dollárt.→
|
|
Az alábbi cikkben Jack Sedman, a Blue Latitude munkatársa osztja meg tanácsait a gyógyszeripari többcsatornás marketinggel kapcsolatosan. Meglátása szerint nem érdemes egy speciális fogyasztói csoportra koncentrálni az igények és szokások pontos megismerése nélkül. A cikk ezenkívül kitér a sikeres tervezési fázis, az üzleti környezet és a közönségközpontú szemlélet kérdéseire.→
|
|
A brit Nemzeti Egészségügyi Szolgálat új applikációja segítséget nyújt a betegeknek egészségügyi állapotuk monitorozásában, illetve gyógyszeres kezelésük követésében. A "My Medical Passport" elnevezésű mobil alkalmazás iPhone és Android készülékeken is elérhető és a betegek által szedett gyógyszerek nevét, megfelelő adagolását, illetve a bevétel idejét segít követni.→
|
|
Az alábbi cikkben Carwyn Jones és Faisal Ahmed elemzi a játékosítás és gyógyszeripar kapcsolatát, összefüggéseit. Mint sok más trend, illetve felkapott kifejezés esetében, a játékosítás kapcsán is számos félrevezető elgondolás és tévhit él. Sok esetben a játékosítás csupán pillanatnyi népszerűsége miatt kap helyet a marketing kampányok tervezése folyamán. Mint a digitális kommunikáció más területén, itt is igaz, miszerint a játékosítást csak speciális esetekben, kézzelfogható okkal érdemes alkalmazni.→
|
|
A Google egykori, egészséggel kapcsolatos projektekért felelős stratégiai szakembere új weboldalt indított el SmartPatients néven, amely daganatos megbetegedésben szenvedő pácienseknek igyekszik segítséget nyújtani. Az portálon keresztül a betegek tájékozódhatnak a legújabb kutatásokról, klinikai vizsgálatokról, illetve kapcsolatba léphetnek más páciensekkel is.
→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|