Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
Az alábbi cikkben Greg Kueterman, az Eli Lilly munkatársa osztja meg gondolatait a közösségi oldalak gyógyszeripari és üzleti használatáról. Az utóbbi évek során az Eli Lilly a Twitter, Facebook és YouTube platformjain is megjelent. A cikkben Kueterman beszámol a Lilly legújabb LillyPad Media elnevezésű közösségi projektjéről is.→
|
|
Az Ebiquity elnevezésű független konzultációs cég nemrégiben indította útjára első digitális rendszerét Nagy-Britanniában. Az Ebiquity Portfolio Healthcare szolgáltatás a brit egészségügy és gyógyszeripar szereplőinek nyújt segítséget a vényköteles készítményekhez kapcsolódó reklámtevékenység monitorozásában, marketing kampányokhoz fűződő adatgyűjtésben.→
|
|
Egy nemrégiben megjelent kutatás szerint a Twitter segíthet a szívbetegségek megelőzésében, illetve az egészséges életmód kialakításában. A kutatás, amelyet a Journal of the American College of Cardiology publikált, 15 nemzetközi, egészség témakörére fókuszáló Twitter profil, illetve 9 egészségügyi intézmény és 6 orvosi folyóirat elemzésére épült.→
|
|
Az utóbbi években számos új módja és felülete jelent meg az egészséggel kapcsolatos tájékozódásnak. Igaz ez a mentális problémák területére is. A szakértői blogok olyan online információforrást jelentenek, amelyek szerzői ismerik a szakorvosok keresési szokásait, tisztában vannak a mentális betegségek komplexitásával, illetve széles közönséget tudnak megszólítani az oldalaikon közölt tartalmakkal.→
|
|
A Sanofi spanyol vállalata egy új mobil alkalmazást fejlesztett ki, amely egészségügyi szakembereknek kíván segítséget nyújtani vénás thromboembolia-ban (VTE) szenvedő betegek kezelésekor. Az ingyenesen letölthető applikáció iPhone, iPad és Android készülékeken fut.→
|
|
Míg mások már a következő lépést fontolgatják, a gyógyszeripar a mai napig a digitális megoldások szükségességét fontolgatja, illetve a digitalizálás folyamatának lassú ütemét elemzi. Az iparág csak úgy maradhat naprakész és innovatív, ha lépést tart korunk digitális változásaival.→
|
|
A közösségi marketing területén a befektetés, ráfordított idő, profit kapcsán elkerülhetetlen a megtérülés kérdése. Mivel a közösségi kampányok sokszor több csatornán futnak, az értékesítés útvonalának követése, illetve mérése is igen bonyolult folyamat.
→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|