Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
Az alábbi cikkben Michael Spitz, a Pharmaphorum mobil rovatának állandó munkatársa számol be a mobil egészségügy legújabb jogi fejleményeiről. Annak ellenére, hogy a mobil eszközök egészségügyi és gyógyszeripari használata rohamos ütemben tört előre, nem bizonyult múló trendnek. A mobil megoldások elterjedésével párhuzamosan az illetékes jogi szervek is megmozdultak. Egyelőre a tengerentúli fejleményekből vonhatunk le óvatos következtetéseket a mobil egészségügy jogi szabályozására vonatkozóan.→
|
|
Nem sok hatásosabb kifejezés van a betegek figyelmének felkeltésére, mint a "szakorvosok ajánlásával." Az autoritív szlogenek mellett, vagy helyett ma már újabb stratégiákat is figyelembe kell vennie a gyógyszeripari marketing szakmának. Ám, míg a közönség, vagyis a páciensek viselkedésének, igényeinek megismerése adott feladat, addig az orvosok bevonásáról, marketing folyamatban betöltött aktív szerepéről sem szabad megfeledkezni.→
|
|
Az online közösségek segítségével a páciensek gyorsabban, könnyebben juthatnak hozzá szélesebb körű információforrásokhoz, illetve folyamatos támogatást kaphatnak betegtársaiktól, szakemberektől. Azonban kutatások eredményei szerint az online közösségek a személyes részvételt feltételező csoportterápiás megoldásokhoz hasonló nehézségekkel kerülhetnek szembe. Az alábbi tanulmány az online betegközösségek elhagyásának, a felhasználók passzivitásának okait igyekszik bemutatni egy esettanulmányon keresztül.→
|
|
A digitális CRM, eredeti céljának megfelelően nem a marketing mix egy külön programja, hanem a marketing osztály alappillére kell, hogy legyen. Éppen ezért nem tekinthető az adatkezelés önálló eszközének. A gyógyszeripari cégek számára elengedhetetlen az ügyfelekkel való hosszútávú kapcsolattartás és kapcsolatépítés, éppen ezért fontos, hogy a CRM építéséért és folyamatos karbantartásáért külön részleg feleljen.→
|
|
A számítógépes játékok mára sokkal többet jelentenek, mint a játékterem szórakoztató kellékei. A közösségi média és az online játékok kiszélesítették a játékok használatának terét és lehetőségeit. Mindezzel együtt egyre nagyobb figyelem jut a játékok viselkedésre és a motiváció kialakítására tett hatására.→
|
|
Függetlenül attól, hogy valaki SEO szakember egy egészségügyi intézménynél, egy orvosi segédeszközt gyártó cég vezetője, vagy egy gyógyszercég online marketing felelőse - a minőségi egészségügyi tartalom létrehozása az iparág minden területén elsődleges fontosságú. Számos új nézettel ellentétben a tartalom marketing közel sem idejétmúlt tevékenység.→
|
|
Az eszközök folyamatos fejlődése, az újabbnál újabb funkciók megjelenése mellett fontos kiemelni a mobil piac egészségre gyakorolt jelentős hatását. Számos olyan alkalmazás jelent meg a közelmúltban, ami kifejezetten a jobb kondíció, egészségesebb táplálkozás, az egészségtudatosabb életmód elérésében igyekszik segíteni a felhasználókat. A Greatist internetes oldal 2013 eddigi legjobb applikációit gyűjtötte össze.
→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|