Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Új technológiák és az egészségügyi kommunikáció (En)

A hagyományos kommunikációs modelleket felváltotta az egészségügy területén az új technológiák által támogatott, valós idejű kapcsolatteremtés és dialógus. A gyógyszeripar korábbi, főként orvosokat megcélzó kommunikációs stratégiáját egyre gyakrabban váltja fel a betegközpontú megközelítés.

Dizájn irányelvek a sikeres digitális stratégiához (En)

Az alábbi cikkben Alex Butler, gyógyszeripari közösségi média szakértő járja körül a fontosabb dizájn fogásokat, amelyek segíthetnek túllépni a gyógyszeripari digitális stratégiák kialakításának akadályain. A gyógyszeripart elsősorban szigorú hierarchia jellemzi. Talán éppen ezért jelentős a megszokott eljárásokhoz való ragaszkodás, illetve az új stratégiáktól való tartózkodás, amelyek mind a fejlődést és előrelépést késleltetik.

Személyre szabott online egészségügy (En)

Egyre nagyobb azoknak a cégeknek a száma, amelyek a felhasználók adatainak alapján egyedi, személyre szabott egészségügyi információt tesznek elérhetővé az interneten tájékozódók számára. A genetikus adatokat alkalmazó perszonális egészségügy még igen távoli, azonban olyan cégek, mint a HealthTap vagy WebMD egyre nyíltabban fordulnak az egyénre szabott információszolgáltatás felé.

Orvosok és a közösségi média használata (En)

Az Általános Orvosi Tanács 2013. március 25-én új irányelvet tett közzé az orvosok közösségi média használatával kapcsolatosan. A Tanács által előírt szabályok 2013 áprilisában lépnek életbe. A dokumentum kitér az egészségügyi szakemberek felelősségére, az orvosi titoktartás kérédseire, illetve az online oldalak biztonságának megítélésére.

Hagyományos média kapcsolatok a digitális világban (En)

Miközben egyre többet hallani a digitális megoldások és közösségi felületek gyógyszeripari szerepéről, nem szabad megfeledkezni arról, miszerint a hagyományos médiumoknak is fontos szerep jut a kommunikációs mixben. Laura Liotta, a Sam Brown, Inc. alapítója és tulajdonosa számol be arról, hogyan maradhat a hagyományos hírcsatornákkal, ripoterekkel való kapcsolat a gyógyszeripari pr és kommunikáció szerves része.

A Google-nél eredményesebb betegség kereső (En)

Egy újonnan kialakított, ritka betegségekről való tájékozódást segítő online kereső mind az orvosoknak, mind a betegeknek jelentős segítségéül lehet. A dán kutatók által kifejlesztett FindZebra névre hallgató kereső a Google-nél jelentősen pontosabb eredményeket mutatott fel a speciálisan erre a célra felállított adatbázisok segítségével.

A játékosítás egészségügyi hatása 2013-ban (En)

A játékosítás technikáinak alkalmazása az egészségügyben az elmúlt évek talán legkreatívabb innovációja. Az alábbi cikk több olyan területet mutat be - a dyslexia kezelésétől az autizmusig -, ahol az egészségügyi szakemberek a játékosítás útján jelentős eredményeket érhetnek el a közeljövőben.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.