Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
A gyógyszeripari cégek egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek az innováció kérdésére. De vajon mikor érkezik el az átfogó digitális megoldások integrációja? Mikor lép túl az iparág az újabb és újabb online felületek tesztelésén?→
|
|
Számos gyógyszeripari cég igyekszik jobb eredményeket elérni a betegekkel való kommunikáció és kapcsolattartás terén. A cél egyre inkább egy páciens központú imázs kialakítása. Az alábbi tanulmány 600 betegközösség visszajelzését összesíti közel 30 gyógyszeripari cégről.→
|
|
A Twitter mikroblog felület után a Novartis egy új mobil applikáció segítségével igyekszik pácienseket bevonni klinikai vizsgálataiba. Az alkalmazás egyelőre csak a tengerentúlon jelent meg és kereső funkciókkal segíti a betegeket és orvosokat a klinikai kutatásokkal kapcsolatos tájékozódásban.→
|
|
A non-adherencia problémájának megoldása a költséghatékonyság javítását, illetve a minőségi ellátás előremozdítását jelentené mind a gyógyszeripar mind pedig az egészségügy területén. Az Egészségügyi Világszervezet becslése szerint a krónikus betegségben szenvedők közel 50 százaléka nem követi a gyógyszeres kezelések előírásait.→
|
|
Az egészségügyi és tudományos szektor számos tagja kapcsolódott egy újonnan kialakított partner-megállapodáshoz Nagy-Britanniában. A tagok között olyan cégek szerepelnek, mint a GlaxoSmithKline, Pfizer, Johnson and Johnson, és az Amgen. A társulás célja a tudományos szektor globális kihívásainak megfelelő kompetenciák kialakítása.→
|
|
Az alábbi cikkben Patricia Nettleship, a UCB Közösségi Média Igazgatója fejti ki véleményét a digitális megoldások, közösségi felületek gyógyszeripari használatával kapcsolatban. Meglátása szerint a közösségi csatornák mellőzésével a cégek közönségük egy jelentős részét nem érik el, így a brandépítés fontos lépését hagyják ki.→
|
|
Az internetes weboldalak és közösségek jelentős információforrásként szolgálnak a megbízható tartalmakat kereső betegek és szakemberek számára. Az egészséggel kapcsolatos keresés az egyik leggyakoribb online tevékenységgé vált. A sikeres tartalom marketing célja, hogy az internet könnyen elérhető, naprakész és hiteles információk tára legyen.
→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|