Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
John Lechleiter, az Eli Lilly vezérigazgatója nemrégiben arra figyelmeztetett, miszerint az európai országok gyógyszerárai negatívan befolyásolják az iparági fejlesztést és kutatást. Nyilatkozatában a gyógyszerkészítmények árának emelését javasolta, illetve kiemelte, hogy az európai árak sok esetben jóval alacsonyabbak más fejlett piacokhoz viszonyítva→
|
|
A "Patient Online: a Roadmap" elnevezésű útmutató célja, hogy segítse az egészségügyi szakembereket minőségi online szolgáltatások nyújtásában. A kiadvány többek között kitér az internetes időpont foglalás, recept feliratás, illetve a biztonságos online kommunikáció kérdéseire.→
|
|
Amíg sokan csupán szórakoztató időtöltésként gondolnak a közösségi oldalak használatára, addig a ritka betegségekkel küzdő páciensek és ápolóik nem egyszer ezeken az online felületeken vitatják meg tapasztalataikat, adnak tanácsot, osztják meg történeteiket. Az alábbi cikk a ritka betegségek és közösségi oldalak kérdését járja körül.→
|
|
Hét évvel a Twitter és kilenc évvel a Facebook megjelenése után a gyógyszeripar még mindig elmaradásokkal bírkózik és közel sem annyira aktív a közösségi oldalakon, mint más szektorok. Ángel González, az Ideagoras közösségi tanácsadó cég vezérigazgatója nemrégiben az eyeforpharma oldalán fejtette ki véleményét, miszerint számos gyógyszeripari cég mai napig fél megtenni a döntő lépést a közösségi megoldások felé.→
|
|
Ausztrál és brit orvosok hagyományos, papír alapú módszer átdolgozásával hozták létre az ACEmobile elnevezésű alkalmazást, amely segítségével egyszerűbbé és gyorsabbá tehető a demenciával küzdő betegek állapotának felmérése. Az applikáció iPhone és Android készülékeken is ingyenesen elérhető lesz.→
|
|
Az egészségügy hosszú ideje fordít jelentős figyelmet a lakosság tájékoztatására, megelőzésre, az egészséges szokások promóciójára. Viselkedéstani szakértők szerint azonban ez nem elegendő. A digitális megoldások, technikai újítások sikeressége leginkább a páciensek érzelmeire hatva növelhető.→
|
|
Néhány évvel ezelőtt a páciensek kezelésbe való aktív bevonását, a közvetlen betegkommunikáció szükségességét sokan megkérdőjelezték. Mára a betegedukáció, illetve kommunikáció alapvető részét képezi az egészségügyi marketing kampányoknak. Napjainkban a "Miért?" kérdését felváltotta a "Hogyan? Milyen eszközökkel?". Az alábbi infografika a digitális betegkommunikáció 5 fázisát mutatja be.
→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|