Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

A Boehringer és PatientsLikeMe közös kampánya (En)

A Boehringer Ingelheim egy új együttműködés keretében a PatientsLikeMe online betegközösséggel együtt indítja útjára kampányát, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet egy ritka tüdőbetegségre, az idiopatikus tüdőfibrózisra. Az együttműködést múlt héten, a Ritka Betegségek Világnapján jelentették be.

Betegközpontú kutatás az internet korában (En)

Az alábbi cikkben Cal Collins számol be a klinikai kutatásokkal kapcsolatos olyan új elvárásokról, mint például a betegközpontú megközelítés, illetve páciensek bevonása. De vajon egy szigorúan szabályozott tudományos környezetben hogyan kivitelezhető a betegeket középpontba állító kutatási folyamat?

22 százalékkal csökkentek a gyógyszeripari direkt marketing kiadások 2012-ben (En)

A Cegedim Strategic Data kutatása szerint a gyógyszeripari direkt marketingre fordított kiadások mintegy 22 százalékkal csökkentek 2012-ben a megelőző évhez képest. A kutatók közel 2460 orvos és egészségügyi szakember válaszai alapján készítették a kimutatást. Utoljára a 2008-as gazdasági válság nyomán csökkentek a kiadások ilyen mértékben.

Az egészségügy változásai és a mobil (En)

Az alábbi cikkben Michael Spitz vizsgál meg négy jelentős egészségügyi trendet - a gyógyszeripari profit, a jogi környezet, a kezelési módok és technológiák változásait. Ezek valamilyen módon mind befolyásolják a mobil megoldások megítélését. Bármekkora kihívásnak is tűnik ezen négy trend elfogadása és kamatoztatása, a mobil technikáknak mind új hátteret és relevanciát adhatnak.

A gyógyszeripari digitális marketing legnagyobb kihívása (En)

A direkt marketing kiadások csökkenése, a gyógyszerszabadalmi idő lejárta, illetve a betegek internetes tájékozódása mind kihívást jelent a gyógyszeripari marketing szakemberek számára. A számos akadály ellenére a legnehezebb feladatot legtöbbször mégsem a digitális kampányok kivitelezése jelenti, hanem a döntéshozók meggyőzése arról, miszerint a digitális kampányokba igenis érdemes befektetni.

A Novartis multimédiás kampánya a Ritka Betegségek Világnapján (En)

A Novartis az Eurordis elnevezésű céggel együttműködve hozta létre multimédiás marketing kampányát, amellyel a ritka betegségekre igyekszik felhívni a figyelmet. A svájci gyógyszeripari cég tájékoztató összefoglalókkal, betegedukációs infografikákkal igyekszik több információt eljutattni a közönséghez. A kampány keretében a Novartis YouTube csatornáján ritka betegségeket bemutató videókat tekinthetnek meg a felhasználók.

Eyeforpharma Barcelona 2013 a Szinapszissal (Hu)

Az év legnagyobb méretű gyógyszeripari rendezvényére, az eyeforpharma konferenciára 2013. március 19-21. között kerül sor Barcelonában. A program elsősorban a fogyasztó szerepére koncentrál orvosok, befektetők, betegek és olyan gyógyszeripari cégek mint a Novartis, Pfizer, Sanofi, illetve a Google, a Santander és a McLaren részvételével.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.