Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
Az alábbi cikkben Clement Chan, a Janssen kanadai Digitális Marketing igazgatója járja körül a megváltozott betegszerepkör, a gyógyszeripari online felületek, illetve az egészségügyi digitális interakciók új lehetőségének kérdéskörét.→
|
|
Steven Davis a Pharmaphorum.com oldalán beszél az AstraZeneca ARIMIDEX Direct programjának első évéről. A gyógyszeripari cég egy évvel ezelőtt kezdte meg kampányát, amelynek keretén belül a recepttel rendelkező betegek közvetlen házhozszállítással és kedvezményesen juthatnak hozzá gyógyszerükhöz.→
|
|
A Novartis több afrikai ország, illetve több gyógyszerkészítmény bevonását tervezi "SMS for Life" elnevezésű programjába. A kezdeményezés 2009-ben Tanzániában indult, és jelenleg mobil készülékek segítségével igyekszik pótolni a malária elleni gyógyszerhiányt.→
|
|
Az orvosok, egészségügyi és gyógyszeripari cégek hosszú ideig igyekeztek elkerülni és mellőzni a közösségi média által kínált új technológiákat, illetve kommunikációs módokat. Azonban amíg az iparág képviselői a közösségi aktivitás akadályait és veszélyeit hangsúlyozták, a közösségi média használata nélkülözhetetlenné vált az üzleti életben.→
|
|
A PatientsLikeMe online betegközösség működtetői egy 1.9 millió dolláros díjban részesültek a Robert Wood Johnson Alapítvány jóvoltából. Az összeget a betegközpontú megoldások kialakítására, illetve egy új kutatási platform kifejlesztésére szánják, amelynek célja a páciensek tapasztalatait alapul véve jobb ellátás biztosítása.→
|
|
A gyógyszeripar nem tart lépést a betegtájékoztatás rohamosan változó igényeivel, közölte a brit kormány. A gyógyszerkészítmények használatával, illetve veszélyeivel kapcsolatos információátadás számos új módja jelent meg az elmúlt években. A brit kormány szerint azonban a gyógyszeripari cégek, néhány kivételtől eltekintve, nem használják ki az új lehetőségeket, így nem felenek meg a betegkommunikáció 21. századi elvárásainak.→
|
|
Európa legrangosabb gyógyszeripari konferenciáján több mint 80 előadó járja körül a gyógyszeripar legégetőbb kérdéseit. A 11. alkalommal megrendezésre kerülő éves eyeforpharma találkozón szó esik majd a fogyasztók központi szerepéről, emellett a részvevők esettanulmányok segítségével ismerhetik meg a gyógyszeripar új megközelítéseit, üzleti modelljeit és struktúráit.→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|