Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Adherencia javítása és a közösségi média (En)

A betegek gyógyszeres kezelésekkel kapcsolatos döntéseit leginkább az orvosok ajánlása befolyásolja. Mennyire igaz ez az állítás napjainkban? Mennyiben határozza meg a páciensek döntéseit, illetve adherenciáját a közösségi oldalakon megjelenő egészségügyi információ?

Infografika - A mobil alkalmazások előretörése (En)

A mobil applikációk alapvetően alakítják át az egészségügy jövőjét. Ezt főként az orvosi alkalmazások növekvő népszerűsége támasztja alá. 2011 szeptemberében a mobil telefon tulajdonosok 17 százaléka használta készülékét egészségügyi információ keresésére, míg ez az arány 2012-re 31 százalékra nőtt.

Betegedukáció és új technológiák (En)

Ahogy a csoportos együttműködés és a munkamegosztás egyre nagyobb szerepet kap az ellátásban, úgy az ápolók és más egészségügyi dolgozók egyre több feladatot látnak el. Ezt felismerve számos új technológia jelent meg a piacon, amelyek a különböző munkafolyamatokat hivatottak gyorsabbá, gördülékenyebbé tenni. De vajon milyen mértékben használják ezeket az újításokat az ellátás, a betegek tájékoztatása során?

Adatvédelem és pharmakovigilancia - új irányelvek (En)

A gyógyszergyártási folyamatok állandó monitorozása, illetve a biztonságos termékek előállítása megköveteli, hogy a cégek különböző jogi feltételeknek feleljenek meg és betartsanak bizonyos adatbiztonsági előírásokat. A Brit Gyógyszeripari Szövetség a Gyógyszeripari Információs és Pharmakovigilancia Szövetséggel együttműködve állított össze egy új útmutatót, amely jogi kérdésekben kíván segítséget nyújtani a gyógyszeripari cégeknek.

Aktív, jól informált betegek - sikeresebb kezelés, alacsonyabb költség (En)

Azok a betegek, akik aktívan részt vesznek kezelésük kiválasztásában, illetve jól informáltak, jobb eredményeket mutatnak, és kisebb költséggel jár ellátásuk mint a kevésbé tájékozott, passzív pácienseké. Egy nemrégiben megjelent kutatás szerint azok a betegek, akik kevésbé jól informáltak, illeve nem kapnak szerepet a kezelés kialakításában, 8-21 százalékkal többet fizetnek orvosi szolgáltatásokért.

Sanofi - SMS alapú kemoterápia compliance program (En)

A Sanofi egy amerikai, Prostate Cancer Foundation elnevezésű betegközösséggel együtt indította útjára SMS üzeneteken alapuló programját. Az ingyenes Prost8Care szolgáltatás prosztatarákban szenvedő betegeknek igyekszik segítséget nyújtani a kemoterápiás kezelés alatt.

Eyeforpharma Barcelona 2013 a Szinapszissal (Hu)

Az immár 10 éves múltra visszatekintő rendezvényen több mint 80 előadó járja körül a gyógyszeripar legégetőbb kérdéseit. Az eddigi évek résztvevői az értékesítés, marketing, és digitális kommunikáció területeit képviselték.

Gyarmati G?bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat? ?s Tan?csad? Kft. H2Online Digit?lis Marketing ?gyn?ks?g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom?ny szolg?lat?ban
WEBBeteg Kft. Pharmapromo Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Jogi nyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.