Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
A Pfizer új online fórumot indított útjára The Pain Exchange néven, amelynek célja, hogy ösztönözze a krónikus fájdalomban szenvedő páciensek közötti párbeszédet. A Twitter-hez hasonlóan a fórum bejegyzései is 140 karakterből állnak, illetve jelezhetik a fájdalom fokát is.→
|
|
Az egészségügy különböző szereplői, ugyanúgy az orvosok mint a betegek számára lehetetlen lépést tartani a mobil megoldások gyorsan változó trendjeivel. Mind az eszközök, mind a technikai megoldások olyan ütemben cserélődnek, hogy szinte képtelenség átfogó képet adni, illetve elemezni a mobil egészségügy állapotát egy adott időpontban. Ezt szem előtt tartva tekinti át Michael Spitz a mobil egészségügy újdonságait.→
|
|
A közösségi, mobil, analitika és felhő (Social, Mobile, Analytics, Cloud) szavakból származó kifejezés, SMAC minden bizonnyal sokszor felbukkan majd az év folyamán konferenciákon, illetve különböző tanulmányok lapjain. És bár nem állíthatjuk minden bizonnyal, hogy a gyógyszeripar mind a négy említett területet meghódítja majd 2013-ban, ezek a címszavak az előttünk álló év fontos csomópontjaira utalnak.→
|
|
A Gyógyszeripari Marketing Társaság egy új, könnyen használható digitális marketing útmutatót állított össze. A marketing kampányok során elengedhetetlen a digitális elemek integrálása. A Társaság irányelvei segítenek eligazodni a számos lehetséges csatorna és megoldás között.→
|
|
A Pfizer UK a gyógyszeripar területén nem igen elterjedt módon pontos stratégiát követve adta át férfiak egészségügyi problémáival foglalkozó fórumának irányítását. A Man MOT elnevezésű online felületet nemrégiben a Men's Health Forum non-profit vette át. Korábban a Pfizer minden hétfőn szakorvosokkal való online konzultációt tett lehetővé az oldalon.→
|
|
A Sanofi hanggal irányítható epinephrine injekció adagolót kezdett értékesíteni az amerikai piacon, amely életveszélyes allergiás reakciók során hivatott segítséget nyújtani betegeknek és környezetüknek. A bankkártya méretű készülék lépésről lépésre vezeti végig a pácienseket és ápolókat az injekció beadásának folyamatán.→
|
|
A Szinapszis Cégcsoport az eyeforpharma Barcelona 2013 rendezvény kiemelt stratégiai partnere lett. Az együttműködés eredményeként most lehetőséget biztosítunk Önnek, hogy rendkívül kedvezményes áron látogasson el Európa legrangosabb gyógyszeripari konferenciájára. Az előadások mellett kötetlenebb programok biztosítanak majd lehetőséget partnerekkel, kollégákkal való személyes találkozásra.→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|