Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
Az Allied Health World kutatása szerint a betegek és a szélesebb közönség egyharmada használja a közösségi felületeket egészséggel kapcsolatos célból. A szélessávú hozzáférés, illetve mobil eszközöknek köszönhetően a páciensek gyakrabban alakítanak betegközösséget, jobban tájékozottak orvosi kérdésekben, és ma már az orvosok online értékelése is egyre inkább elterjedt jelenség. Az alábbi infografika a közösségi média egészségügyi használatának főbb trendjeit foglalja össze.→
|
|
A Boehringer Ingelheim egy új mobil applikációt fejlesztett ki, amelynek célja, hogy segítséget nyújtson az egészségügyi szakembereknek a COPD betegekkel való konzultáció során. A COPD Exchange alkalmazást főként általános orvosok, ápolók és gyógyszerészek igényeinek megfelelően alakították ki.→
|
|
Ahogy a gyógyszeripar területén egyre fontosabb egy sikeres, jól működő digitális stratégia kialakítása, úgy egyre egyértelműbbé válik, hogy ez számos különböző módon valósítható meg. A cégeknek nem áll rendelkezésére a digitális egészségügy és orvosi eszközök fejlesztésének egyetlen követendő aranyszabálya. A stratégia kialakításakor számos összetett szempontot kell figyelembe venni.→
|
|
Az alábbi cikkben Rick Kates, a Bayer alvállalatának, a Viterion Telehealthcare-nek igazgatója elemzi a telekommunikációs eszközök egészségügyben játszott szerepét, illetve a mobil innovációknak a betegek ellátására tett jelentős hatását.→
|
|
Rövid idő alatt a túl kevés információ világából a szinte kezelhetetlen információáradat korába léptünk. Egyre nehezebbé válik a gyógyszeripari cégekkel, illetve termékeikkel kapcsolatos, közönség által generált online tartalmak monitorozása. Ahhoz, hogy a cégek sikeresen tudják kezelni a betegek visszajelzéseit, először befogadhatóvá kell tenniük a hatalmas adathalmazokat.→
|
|
Heidi Kenyon, a Toolhouse, Inc. ügynökség tartalmi stratégiaépítésért felelős szakembere az alábbi cikkben körüljárja, hogyan válhat a gyógyszeripari szereplők előnyére a nem kimondottan egy céghez, vagy termékhez kötött Facebook oldalak működtetése, illetve az ezeken keresztül megvalósuló betegekkel történő kommunikáció. A cikk 7 tippet sorakoztat fel a sikeres Facebook oldal kialakításához.→
|
|
Örömmel tudatjuk, hogy a Szinapszis Cégcsoport az eyeforpharma Barcelona 2013 rendezvény kiemelt stratégiai partnere lett. Az együttműködés eredményeként most lehetőséget biztosítunk Önnek, hogy rendkívül kedvezményes áron látogasson el Európa legrangosabb gyógyszeripari konferenciájára. Az immár 10 éves múltra visszatekintő rendezvényen több mint 80 előadó járja körül a gyógyszeripar legégetőbb kérdéseit.→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|