Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen, kérjük kattintson ide!
|
|
|
A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.
|
|
|
|
|
Az elmúlt évben jelentősen nőtt a szakmai online közösségeket használó európai orvosok száma. Míg 2011-ben csupán az orvosok 13 százaléka regisztrált orvosi közösségi oldalakon, addig 2012-ben ez az arány elérte a 22 százalékot. A Manhattan Research kutatása szerint a regisztráló egészségügyi szakemberek több mint 80 százaléka nyitott a gyógyszeripari cégekkel való online kommunikációra is.→
|
|
Míg egyre nő a mikroblog oldalt használó gyógyszeripari cégek száma, addig a közönséggel való megfelelő kapcsolatteremtés és kommunikáció még mindig számos kérdést vet fel. Emellett nem beszélhetünk a közösségi oldalakkal, illetve Twitter használatával kapcsolatos egységes megközelítésről sem a gyógyszeripari cégek körében.→
|
|
A mobil és digitális egészségügyi megoldásokban rejlő lehetőség számos céget késztetett arra, hogy új eszközökkel, alkalmazásokkal és szolgáltatásokkal célozza meg az adherencia problémakörét. Az innovatív újítások közül egyesek igen hatékonynak bizonyultak, de ez nem mindig járt együtt piaci sikerekkel.→
|
|
A "Kritikai nézőpont - közösségi médiumok használata az orvosi kommunikációban" elnevezésű, Oxfordban tartott előadáson résztvevő szakértők csoportja az orvosi kommunikáció aktuális kérdéseit, illetve ezeknek gyógyszeriparra tett hatását vizsgálta. A rendezvény moderátorai a betegek, orvosok és a gyógyszeripar szerepkörét, illetve a közösségi média használatának előnyeit és kihívásait elemezték.→
|
|
Több bőrgyógyászati alkalmazás bizonyult pontatlannak, illetve nem megbízhatónak egy nemrégiben készült amerikai kutatás során. A Pittsburgh-i Egyetem Orvosi Központjának kutatói több, rosszindulatú bőrelváltozást kimutató diagnosztikai applikációt vizsgáltak meg és hasonlítottak össze.→
|
|
A gyógyszeripari reklámok hatékonyságát egy ideje nem kérdőjelezte meg senki. Most azonban nem más, mint John LaMattina, a Pfizer kutatás és fejlesztés osztályának korábbi elnöke nyilatkozott úgy a Forbes oldalain, miszerint a TV reklámok kiiktatása segítene a gyógyszeripar jobb megítélésének kialakításában.→
|
|
Az immár 10 éves múltra visszatekintő rendezvényen több mint 80 előadó járja körül a gyógyszeripar legégetőbb kérdéseit. Az eddigi évek résztvevői az értékesítés, marketing, és digitális kommunikáció területeit képviselték. Az eyeforpharma és a Szinapszis együttműködésének eredményeként most lehetőséget biztosítunk Önnek, hogy rendkívül kedvezményes áron látogasson el Európa legrangosabb gyógyszeripari konferenciájára.→
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.
Üdvözlettel,
Gyarmati Gábor
|
|
|
|
|